Doni

Ventetøj ;)

8 indlæg i dette emne

Jeg har allerede bestilt to par ventebukser :whistling

Jeg kan simpekthen ikke holde ud, at mine bukser strammer ind når jeg sidder ned.. Tror mest det er psykisk :rolleyes

Nå men jeg tænkte, at jeg ligesågodt kunne sidde behageligt på arbejde og ikke spekulere over det hele tiden.. Så jeg bestile to par og lidt lange t-shirts og lækre rullekravestrik..

Man kan jo ligesågodt se godt ud ik :lolhit

Har i andre det på samme måde?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Totalt! Jeg har hentet alt mit ventetøj op fra kælderen allerede, og jeg er altså kun lige 5+1.. :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke tøjet strammer endnu, så jeg venter :) Men jeg går også meget i leggins, og de er jo så dejligt elastiske :P Jeg bryder mig ikke så meget om mine jeans længere.. Så det første ventetøj jeg køber er helt sikkert et par vente-jeans :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine er først lige begyndt at føles stramme men har ikke købt ventetøj endnu

men må nok snart igang er 9+5 idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også allerede et par jeans Jeg ikke bryder mig om mere, de strammer på maven synes Jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun om aftenen :P Jeg kan sagtens have mine jeans på hele dagen men om aftenen bliver jeg nødt til at åbne dem. Det kan heldigvis ikke ses under meget af tøjet så jeg beholder dem lidt endnu.

Men jeg glæder mig til at købe graviditetstøj :shop Har allerede gemt mange favoritter på asos, elsker en GOD grund til at shoppe som manden IKKE kan sige noget til :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mit alm tøj på men går også sjældent i jeans

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stort set hoppet i leggings det har det bedst med. Går med cowboybukser til daglig som del af en uniform, de er så småt begyndt at stramme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER