Mortilde3

Dyne- pudesæt

5 indlæg i dette emne

Jeg står over for at skulle have barn nr. 4 her i starten af næste år, og jeg er nu gået i gang med at kigge på de ting som man jo skal have til sådan et bette pus, heriblandt barnevogn madrasser og dyne- pudesæt.

Jeg kan se at Babysam har de alm. sæt med dun eller hulfibre, (disse er de sæt jeg har brugt til mine andre børn) så har de også fået ulddynen, som har nogle gode egenskaber, og bambusdynen som også har nogle gode egenskaber..

Men er der nogle derude i det ganske danske land der har et bedre kendskab til de forskellig og som vil vove sig ud i at anbefale en slags frem for en anden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der slet ikke nogle der har prøvet de forskellige slags og har noget de kan anbefale? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores datter har vi en dun dyne og en microfiber dyne. De er begge baby dyne. Vi bruger kun dun dynen da den ånder hun bedst i.

Vi har lige købt junior dyne i babysam. Og det var den bedste de havde. Og det er med gåsedun og den er super lækker. Den fås også i baby dyne. De kører lige nu med 30% på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også købt den dyre dun-dyne fra babysam. Da vi stod og mærkede efter, var den bare så lækker, at vi ikke kunne få os selv til at købe andre. Den har en høj bæreevne, så den tempererer rigtig godt, hvilket er super til et varmt barn på en kold dag.

Jeg kender ikke uld eller bambus dynerne, men vi har uld i den dyne, der er i vores voksi, og det betyder jo, at hun kan ligge i den hele vinteren uden andet end en langærmet body, hue og vanter. Men jeg kan ikke se ideen i uld indendørs.

Er den ikke ret tung?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej den føles faktisk rigtig lækker deres ulddyne, og den skulle både kunne absorbere og isolere så baby bliver holdt varmt og tørt. :baby1

De andre gange har jeg købt dundyne med en bæreevne på 12, men jeg synes bare ikke at jeg havde så stor succes med at tørre den i tørretumbleren så den blev lige så luftig efter vask..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER