Mrs.1985

JUBIIII, så sker der lidt igen :)

4 indlæg i dette emne

Idag har jeg igen, igen igen, været på gynækologisk afd, idag dog ved en anden læge, da jeg havde bedt om en anden vurdering. Efter 2 år med diagnosticeret PCOS, uden behandling....

Han har sku sendt os videre til dronninglund til behandling, vi er mega lettede, det har stået stille i 2 år på gyn nu, hvor de intet har gjort..

Nu skal jeg bare bruge ventetiden på at smide ca 10kg og så kan behandlingen starte... Jeg et simpelthen så lettet.selvfølgelig er det træls man ikke kan lave ønskebarnet selv men en lykkelig rute når vejen nu skal være lidt besværlig :)

Ville dele den fantastiske nyhed med her, nu håber jeg snart hormon behandlingen kan opstarte og vi kan få en dejlig bette skøn bivirkning af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender vi hinanden?? :) det gør vi vist :loveshower

Hvor er det dejligt at i er blevet henvist!!! Så må vi lige give den en skalle med det andet - men du er jo så sej i forvejen. Vil du med mig til vandaerobic?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sku da kender vi hinanden :)

Tak søde, nu skal der kæmpes med så mange kilo som muligt i ventetiden, og er da selvfølgelig klar på vandarobic, hvornår er det?

Kender vi hinanden?? :) det gør vi vist :loveshower

Hvor er det dejligt at i er blevet henvist!!! Så må vi lige give den en skalle med det andet - men du er jo så sej i forvejen. Vil du med mig til vandaerobic?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja sku da kender vi hinanden :)

Tak søde, nu skal der kæmpes med så mange kilo som muligt i ventetiden, og er da selvfølgelig klar på vandarobic, hvornår er det?

Det er i morgen tidligt kl 08 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER