Nuddi

ægløsningstest???

10 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde,

Dette er mit første oplæg og er egentlig i tvivl om det er i dette forum jeg skal spørge til råds med ægløsningstest, men nu gør jeg det alligevel:)

For at gøre en lang historie kort, så har jeg et barn i forvejen og blev hurtigt gravid med nummer 2, som vi desværre misted i 20.uge da fostervandet pludselig gik. Vi har nu i 2½ år forsøgt at blive gravid.

Nu venter vi på indekaldelse til undersøgelser, men tænker vi i mellemtiden kunne gøre et forsøg med en ægløsningstest. Så er der nogen der har erfaring med dette?(er nok selv lidt skeptisk, men synes det skal have chancen hvis andre kan berette om deres erfaringer).

Og er der andre der tilfældigvis har prøvet det samme med at fostervandet gik ALT for tidligt, og efterfølgende haft problemer med at blive gravid?

Håber der er nogen der kan dele erfaringer- er mega desperat da mit højete ønske er at give min søn en lille legekammerat:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har med succes brugt ÆL test . Har den dejligste dreng på 19 mdr der kom til ved vi fik ramt ÆL :-) og det ved jeg præcist da vi kun sexede den ene gang de uger hvor jeg fik en positv ÆL test :-) jeg bruger dem også nu i forsøget med nr 2 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har også brugt ÆL test med positiv resultat har dog desværre haft 2 aborter de 2 gange jeg blev gravid ved at benytte det nu bruger jeg det også som en vejledning til hvornår jeg kan forvente mens/ testdag og det rammer nu ret præcis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får jo virkelig lyst til at prøve det med det samme, når jeg hører i har haft succes med det.

Har netop fået indkaldelse til forundersøgelse med posten i dag, men lever jo stadig i håbet om at vi sagtens kan selv, når nu det er lykkes at blive gravid 2 gange indenfor relativ kort tid...tror det skal have en chance :) Men så er næste spørgsmål- hvilken test har i brugt og hvor er den købt???

Tusind tak for svar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får jo virkelig lyst til at prøve det med det samme, når jeg hører i har haft succes med det.

Har netop fået indkaldelse til forundersøgelse med posten i dag, men lever jo stadig i håbet om at vi sagtens kan selv, når nu det er lykkes at blive gravid 2 gange indenfor relativ kort tid...tror det skal have en chance :) Men så er næste spørgsmål- hvilken test har i brugt og hvor er den købt???

Tusind tak for svar :kram

Jeg har brugt billige-teste.dk ligger lige et link her http://www.billige-teste.dk/aegloesningstest-stav-p-166.html de er gode tydelige men der forkommer altid 2 streger på mine.... men C stregen skal være ligeså tydelige som T stregen eller tydligere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Nuddi..

Stort knus til dig, er ked af du har mistet, selvom det et et stykke tid siden, ÆL test virker fint hvis du har nogenlunde styr på din cyklus, hvis den som min er 50 dage eller + så er det hurtigt en omkosteligt og skuffende periode...

Du kan evt måle din temperatur hver morgen inden du står op, din temperatur vil stige ca en halv grad dagen efter æl, og ægget kan befrugtes 24 efter ælt, ved test viser den du har æl mellem 24-48 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for linket og det gratis råd med temperaturen- optimismen vender altid tilbage når man føler man selv kan gøre lidt ekstra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger selv temperatur måling, kan anbefale fertilityfriend.com der kan du indtaste dine målinger og så kan du læse en hel masse ud fra det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist- ÆL test skal helt sikkert prøves....TAk fordi i gad dele jeres erfaringer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke med den lille der rumsterer i maven- minnie:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER