Little Angels <3

Åh... Bekymringer......

7 indlæg i dette emne

Åh åh åh... Jeg har altid fået af vide, at bekymringerne starter, den dag man opdager at man er gravid, og så stopper de aldrig... Har smerter on and off, og idag sys jeg de er markante.... ikke ekstremt smertefuldt, men jeg lægger mærke til dem...

Ved godt man kan få ligament smerter.. Men man kan jo aldrig med sikkerhed adskille ligamentsmerter fra en abort, før man står med baby i armene... Ååh... Hvordan har i andre det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er cirka uge 7 og jeg har konstant svage smerter, jag og spænding i underlivet.

Nogen gange føles det også som kraftige menstruations smerter.

Prøver ikke at bekymre mig, men det er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er cirka uge 7 og jeg har konstant svage smerter, jag og spænding i underlivet.

Nogen gange føles det også som kraftige menstruations smerter.

Prøver ikke at bekymre mig, men det er svært :)

Ja tak! Det er godt nok svært... men... dejligt at vide, at der er andre med lignende symptomer og blivende baby.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh dem har jeg masser af. Er så bange for, at noget går galt - især i dag er den slem! Jeg har ingen smerter overhovedet. Jeg føler mig ekstremt oppustet konstant og hvis jeg står op for længe, bliver det især ubehageligt.

Det værste er virkelig uvidenheden. Når de første 12 uger er veloverstået tror jeg, at jeg kan slappe lidt af igen.. Jeg har nogle mål. Mit første mål er 6+0 - altså onsdag. Derefter 9+0 og så 12+0. Så vi tager en af gangen.

Det jeg frygter mest ved en SA er, at få en uden at opdage det. Jeg hed godt, at det lyder sært - men det frygter jeg virkelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha.. Jeg magter det bare heller ikke... har bare aldrig prøve at have en abort, så er konstant bange for, at der er en på vej pga murren som ved mens... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens murren er vidst helt normalt og slet ikke farligt, det har jeg lige nu også. Det eneste jeg har hørt man skal være bange for er kraftige smerter og blod. Jeg synes faktisk små niv og menssmerter er rare for så ved jeg noget er igang.

Min store frygt er også at miste uden at abortere og så skulle have en udskrabning så jeg har håb så længe jeg mærker noget hist og her. Det er de dage uden symptomer og smerter jeg bliver bekymret.

Ved det ikke er så let, men bare rolig, det hele er nok i orden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens murren er vidst helt normalt og slet ikke farligt, det har jeg lige nu også. Det eneste jeg har hørt man skal være bange for er kraftige smerter og blod. Jeg synes faktisk små niv og menssmerter er rare for så ved jeg noget er igang.

Min store frygt er også at miste uden at abortere og så skulle have en udskrabning så jeg har håb så længe jeg mærker noget hist og her. Det er de dage uden symptomer og smerter jeg bliver bekymret.

Ved det ikke er så let, men bare rolig, det hele er nok i orden :kram2

Det lyder til at være en ret fornuftig måde at se tingene på! Tusind tak.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER