tsecret

Har det vildt dårligt

7 indlæg i dette emne

Ved 14 tiden var jeg så søvnig at jeg nærmest faldt i søvn ved med skrivebord på arbejde, så jeg cyklede hjem og har tilbragt resten af dagen på sofaen.

På vej hjem fik jeg en frygtelig hovedpine, så slem at selvom jeg er så træt, kan jeg ikke falde i søvn. Det føles som om den bare bliver værre og værre... Gør virkelig vildt ondt!

Nu har jeg så lige haft en tur på toilettet med tynd mave (sorry for details), noget jeg har haft lidt on/off den sidste uge, men nu gjorde det bare også ondt i maven. Selvfølgelig kom kvalmen også samtidig.

Bliver lidt bekymret, for så skidt er det ikke tit jeg har det. Jeg får drukket rigelig med væske og spiser også fint. Ved ikke om det er graviditeten det hele, eller om jeg bare tilfældig er ramt af noget andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal være bekymret hvis det stopper igen er nok bare nogen af de genere der følger med hvis det er betinget af graviditeten og ikke en gang omgangs syge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, umiddelbart lyder det for mig som nærmest samtlige tidlige graviditetssymptomer, man kan læse sig til! (Og som jeg for tiden studerer nøje for at se, om jeg dog ikke bare skulle have lidt af dem! ;))

Men selvfølgelig skal du holde øje og kontakte lægen, hvis du får det værre end du synes er rimeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetssymptomer er jo som sådan meget velkomne, så jeg håber det betyder at minien trives og vokser inde i maven :)

Jeg har det lidt bedre i dag, omend de fleste af generne fra i går stadig er der, så føles de ikke helt ligeså altopslugende. Har taget en sygedag i dag, så jeg passer på mig selv indtil scanningen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, du er helt ok. Tal med lægen hvis du bekymrer dig for meget, men for mig lyder det helt ok. (Og tillykke igen - det er bare SÅ godt! :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har det bedre, kan godt forstå du er bekymret, men tror heller ikke der er noget at være bekymret over.

:kram Heidi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER