Guest

hjælp til ideer til gave til nevøens barnedåb

8 indlæg i dette emne

Vi skal til barnedåb i november, det er min mands bror og kone, som skal have døbt deres første barn.

Det er en dreng, som skal døbes, og jeg er lidt lost med, hvad vi skal give ham.

Prislejet er op til 1000 kr. er der nogen som har nogle gode ideer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores budget til barnedåbe er godt nok noget lavere, men her er hvad vi har givet til de sidste drenge barnedåbe vi har været til:

Navnebamse

Xylofon (i træ og i god kvalitet, så den skulle gerne holde noget tid!)

Gyngehest

Stor trælastebil

Alle forældre har virket meget glade for gaverne, og der er ikke andre der har givet det samme, så vi slap for at være dobbelgaver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De ting vi er blevet mest glade for:

"personlig" godnat historie-bog

Træ-løbecykel

Mammutbord+stole fra IKEA

Det ville vi være blevet glade for:

Bæresele(gavekort evt)

Højstol

Fødselsdagsflag, evt med indgravering.

Tingene er måske ikke så personlige, men ja.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt nok har jeg lige været ved guldsmeden idag og spurgt, hvad det ville koste at få forsølvet Valdemars første sut, og det kostede 1095,- Det ønsker jeg mig helt vildt meget i dåbsgave :loveshower

Ellers kunne det måske være en Wheelybug, noget lækkert uldtøj nu hvor vi går vinteren i møde, en lækker juniordyne (jeg mener at den fra temprakon koster præcis 1000 kr) eller gavekort til fotograf. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er det gavekort til fotograf der står højt på listen af ønsker.. og så ønsker vi os også en cd med personlig godnatsang(kan fåes i de fleste kære børn butikker) ellers dåbsrør i sølv ku også være en ide..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med noget med broderet navn og evt. fødselsdato? fx bamse, savlesmækker osv. Mit link et fotoalbum i sølv eller fortinnet til gravering af fødselsoplysninger og så evt. med penge til gravering, da det hurtigt løber op (mener at den guldsmed vi købte ved tager 7 kr pr graveret tegn... Ellers en wheely bug...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lige faa vores oensker til Noahs barnedaab sakset ind :)

Juniordyne, Organic Cotton fra Quilts of Denmark eller Silver Luxwell fra Ringsted Dun.

Juniorpude, som dynen

Juniorsengetoej, f.eks. fra Smallstuff: Flyvemaskine/Sterne eller Roommate: Turkis Moodymule.

Tilskud til Trip Trap stol

Trip Trap babysaet til stol, Dark Blue

Trip trap pude til stol, Tales Blue

Babyalarm Padwico 938, ogsaa gerne en brugt i god stand

Boernefilm paa dansk, klassikere og Disney

Bog: Leg Med Dit Barn, Politiken

Babytoej: Bodyer, heldragter, bukser, troejer fra Katvig, Ej Sikke Lej, Name It, Magasin’s Bakito, str. 74 og opefter. Heldragter fra foernaevnte, Molo og Duns of Swedenstr. 62 og opefter.

Mini Fjallraeven i gul, blaa eller groen

Gaavogn, Brio

Jeg vil gerne, at noah faar et guldkors ogsaa, men det har jeg ikke sat paa, fordi guld koster mindre i Italien og jeg selv koeber det til ham fra os, hvis det ikke kommer af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for ideerne, jeg tror nok måske, at vi ender med at købe en wheely bug, dem har jeg nemlig forelsket mig i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER