TiaK

Hvordan vasker i svedlugten væk?

6 indlæg i dette emne

Nogle af min mands t-shirts kan vi simpelthen ikke vaske svedlugten væk :( I starten troede jeg det var fordi vi vaskede ved 30 grader, så jeg begyndte at vaske ved 40 grader igen, men det hjalp ikke.

Vi bruger Neutral og ingen skyllemiddel. Nogle gange bruger jeg vanish, men det synes jeg ikke tager sved lugten :(

Nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand arbejds tshirts få gange også alm tøj hvis han har svedt meget så er jeg nød til at vaske det på 60 grader for at få lugten væk men ved min veninde har samme problem med nogle at hendes trøjer kan ikke huske hva stof det er men hvis de først kommer til at lugte af sved så kan hun ikke få lugten væk heller ikke på 60 grader

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener at have læst et sted, at mælk kan tage svedlugten, fordi sved er syre, og mælk er base.

Måske det er et forsøg værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger Thomas' sports tshirts i vand/rodalon natten over og så vasker jeg dem på 40 grader. Det plejer at kunne tage lugten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt at hvis i har vasket det flere gange uden lugten går væk om det så 'sider fast' i tøjet? men ved det ikke :) tænker også om edike måske kan tage det? jeg bruger det istedet for skyllemiddel og så tager det også kalken i maskinen ;)

Hov prøvede lige min bedste ved Goggle ;) og fandt disse link:

Iform

Husråd

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar tøser!! :loveshower

Jeg tror jeg vil starte med 60 graders vask, hvis det ikke virker så ligge i blød med vand og eddike og hvis det ikke virker - så rodalon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER