bien

voksi/slepee

20 indlæg i dette emne

Vi har en slepee og har tænkt lidt over om jeg skulle finde den frem,så hun kan sove i den... Har i andre taget jeres i brug og hvis ikke, hvornår gør i ca...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna har sovet i sin DuniDuo i dag for første gang denne sæson :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har taget voksien i brug, når hun sover middagslur ude.. Når vi skal noget, tager vi stadig dynen med. Synes voksien er ret tung at skulle slæbe rundt på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige skiftet til drømmeposen :) Mest fordi liften blev for lille dog..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at vi finder den frem i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...hvis det bliver lige så koldt i morgen, så tror jeg også jeg finder vores frem... Hvor meget tøj giver i dem på... er det kun i boby eller har de strømpebukser på også...

Altså jeg tænker lidt at vi skal udenfor med lillepigen når vi skal ligge hende i barnevognen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...hvis det bliver lige så koldt i morgen, så tror jeg også jeg finder vores frem... Hvor meget tøj giver i dem på... er det kun i boby eller har de strømpebukser på også...

Altså jeg tænker lidt at vi skal udenfor med lillepigen når vi skal ligge hende i barnevognen...

Da Anna var lille, pakkede vi hende i Duni´en indenfor og bar hende ud i den :)

I dag har Anna haft tynde bukser, strømper, bomuldshue, langærmet body og tynd bomuldstrøje på. Det var fint til formiddagsluren, men lige varmt nok til eftermiddag. I morgen nøjes vi med body ;) Vi har uld-Duni...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har nemlig bare hørt om hvor ungerne ligger med bare ben...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje lå med bare ben i Voksi'en i okt/nov sidste år..

Jeg venter med at finde den frem endnu .. Hun sveder alt for meget ellers.

Vores vogn/vogne står inde, men ellers ville jeg pakke i posen indendøre og bære ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje lå med bare ben i Voksi'en i okt/nov sidste år..

Jeg venter med at finde den frem endnu .. Hun sveder alt for meget ellers.

Vores vogn/vogne står inde, men ellers ville jeg pakke i posen indendøre og bære ud.

giver i dem sele på når de ligger i den eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

giver i dem sele på når de ligger i den eller...

Sidste sæson var hun for lille til sele... Hun havde ikke sele på i dag heller... Skal lige kigge på det i morgen, men umiddelbart hælder jeg nu til at udelade den.. Synes den er tricky :unsure :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

giver i dem sele på når de ligger i den eller...

Ja.. Ellers kravler hun ud :) Jeg tør ikke lade være.

Vi startede med selen da hun var ca 6mdr og for alvor begyndte at røre på sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Ellers kravler hun ud :) Jeg tør ikke lade være.

Vi startede med selen da hun var ca 6mdr og for alvor begyndte at røre på sig.

hun ligger også i sele normalt og der er også huller i posen til selen, men kan kun lige se dem inden i, kan bare ikke lige se hvor hullerne er til krogene kan komme ud i barnevognen, så selen kan sidde fast...

Håber det kan forståes hvad jeg mener...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun ligger også i sele normalt og der er også huller i posen til selen, men kan kun lige se dem inden i, kan bare ikke lige se hvor hullerne er til krogene kan komme ud i barnevognen, så selen kan sidde fast...

Håber det kan forståes hvad jeg mener...

Du skal selv lave hullerne til selen i en Voksi.. Både indvendig til selen og ud igennem for at selen kan sidde fast :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal selv lave hullerne til selen i en Voksi.. Både indvendig til selen og ud igennem for at selen kan sidde fast :)

Det er en slepee vi har og der skal jeg klippe huller til selen(der er lavet afmærkning til det) men kan bare ikke se hvor den skal sidde ud igennem siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en slepee vi har og der skal jeg klippe huller til selen(der er lavet afmærkning til det) men kan bare ikke se hvor den skal sidde ud igennem siden...

Forestiller mig det så er på samme måde som med Voksien.. At du må prøve at sjusse dig frem til det og selv lave huller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forestiller mig det så er på samme måde som med Voksien.. At du må prøve at sjusse dig frem til det og selv lave huller :)

okay... Så går det smarte jo et eller andet sted af det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle selv lige til at spørge hvornår I begyndte at tage voksi i brug. Men du kom lige før mig. Tror vist også det er på tide vores bliver vasket og taget i brug. føler det er lidt for koldt uden.

Man giver dem ikke dynen på også? det er fint bare i den pose? mener vores indeholder to dyner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du har fat i en model med en sommer- og vinterdyne. Det er vinterdynen du skal bruge :) De skal ikke have dyne eller noget over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du har fat i en model med en sommer- og vinterdyne. Det er vinterdynen du skal bruge :) De skal ikke have dyne eller noget over..

Ja det kan nok godt passe. De er godt nok ens i tykkelse men når begge er i virker den dejlig varm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER