Guest

Hvad pokker sker der for min krop !!!!

2 indlæg i dette emne

Argh !!!!!!! :prik :boo :huug :klap <_< :gal

Hvad pokker sker der dog for min krop !!!

Jeg stoppede på p piller 11 august, 16 august kommer mens... meeeen 17 dage senere kommer der IGEN mens ! nemlig d. 2 september, efter jeg havde haft brunt udflåd 3 dage forinden det rigtig kom! 9/9 får jeg så en MEGET postiv ÆL test :huh fint nok så måtte vi jo bare :hump finder så ud af jeg da vist nok havde fået det forbistrede svamp så fik en tablet på apoteket + creme. Men igår aftes var der pludselig en meget lille smule blod, skød det hen med det nok blot var forbigående. Men det fortsætter! Bløder ikke meget, men alligevel nok til jeg bliver bekymret :boo synes jeg er ved at være godt træt af den krop ligenu. Alt dette gik jeg ikke igennem da jeg stoppede med pillerne inden sidste graviditet.

Jeg har lidt ubehag i underlivet, ellers ikke noget. Men er SÅ frustreret!

Har virkelig brug for et :kram og måske høre om andre har prøvet noget lignende, så det ikke bare er min krop der er gået bananas :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ikke noget svar eller erfaring med hensyn til det du går igennem :(

Men jeg har i hverfald et :kram til dig, og alle dem du vil ha :kiss

Håber din krop snart opfører sig ordenligt, eller hvis jeg var dig, ville jeg tage et smut forbi lægen, det kan ikke skade :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER