liva30

Dårlig søvn!!

5 indlæg i dette emne

Ja nu er det helt slut med at sove på ryggen, jeg bliver bare så dårlig!! Men det værste er at jeg drømmer, min mand har de sidste par nætter vækket mig fordi jeg ligger og græder. Og i nat hulkede og min mand kunne næsten ikke vække mig. Jeg drømte at der var indbrud og at de stjal vores store pige og jeg kunne ikke stoppe dem!!! Det var så forfærdentligt!! Nogen af jer der drømmer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan såmænd godt ligge på ryggen endnu, så det er heldigvis ikke noget problem her. Men til gengæld drømmer jeg også rigtig meget - og det er altså ikke altid lige sjovt <_< Heldigvis har jeg ikke oplevet at græde i søvne, men jeg har oplevet nogle gange at vågne fra en uhyggelig drøm og så simpelthen nærmest være bange for at falde i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg ikke kunne ligge på maven de sidste 10 ugers tid (er 26+4).. Og har haft en masse mærkelige drømme, så du er bestemt ikke den eneste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke sovet ordentligt om natten de sidste 2 mdr. jeg render på toilet i tide og utide og kan ikke falde i søvn igen, ligger bare og roder rundt i sengen og er møg træt om dagen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sovet rigtig dårligt.. Men jeg har førhen (før graviditet) hørt afspændnings musik når jeg skal sove og nu bruger jeg det hver aften og sover faktisk meget bedre af det...

Måske I skulle prøve det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER