Unknown

Stoffbleer i en kort periode

4 indlæg i dette emne

Hej tøser. Zoey har fået svamp og bleerne gør det ikke bedre.

Jeg har endnu ikke mod på at skifte helt til stoffbleer, men tænkte jeg måske ville prøve dem nu her, også så den lille numse kan få lov at hele list.

Er det overhovedet en mulighed ? Eller hvordan fungere det, tænker også prismæssigt om det simpelthen koster for meget at bare købe lidt,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan nogle steder få nogle startkits med lidt blandede nat/dag/pocket bleer og underbukser til udenpå til OK pris, især på engelske sites

men hvad med at give hende alm. stof-ble, stof ble på når I er hjemme i dagstimen - og så rigtige bleer på når I er ude? Når I er hjemme gør det ingenting at hun tisser udenfor, I kan jo bare skifte tøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit forslag:

Koeb en Bargain Pack med 20 stk HER - Bumdeals er gode, men det er Papoose ogsaa. Vi bruger dem til Noah og jeg er fuldt ud tilfreds. Saa kan du jo se, om det er noget for jer. Koeb desuden 10 bambusboosters, saa har du lidt at booste med om natten og hvis Zoey tisser meget. Du kan maile Ella og hilse fra mig - hun laver pakken, som du oensker den, hvis hun har dem paa lager. Eller skriver du bare at du vil have en pigepakke :)

Husk at koere dem igennem vaskemaskinen 3-4 gange foer brug,

Jeg er jo startet paa den maade, at jeg brugte stofbleer en dag ad gangen, saa hver anden og nu hver dag, men faa dage, hvor vi bruger engangs fra Libero. Det er fordi Noah ikke har kunnet passe alle bleerne med det samme... Og saa hvis jeg ikke lige har faaet vasket. Naar vi er ude, saa er det stadig mest Libero, men jeg har nu haft stofbleer med ude en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER