Miss.Tang

Hurra for god JM

12 indlæg i dette emne

Har lige været ved JM. Skulle først have være afsted på torsdag hos min sædvanlige JM. Men dels pga alle de veer og kraftige plukveer jeg har haft og dels pga jeg gerne ville til en anden JM fik jeg rykket min tid til idag. Og HIP HIP HURRA!! :glad er nok for 1. gang gået derfra med en følelse af at blive lyttet til og ikke bare være en i rækken der skulle undersøges. Hun spurte selv om jeg ville undersøges indvendigt da jeg fortalte hvordan de sidste par uger havde været, inden jeg selv nået at spørge.

Jeg har så åbenbart noget arvæv efter mit kegle snit som sider nederst i livmodermunden og strammer og formentlig holder lidt igen på udvidelsen. Hun gjorde et forsøg på at blødgøre det uden held. Så selvom jeg har ondt nu og får det resten af dagen er jeg godt tilfreds :)

Nu står den på barsels besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor dejligt med en der lyttede...!! det er velfortjent her i slutningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at du blev lyttet til og hørt. Godt at du fik lov at opleve det - i sær her sidst i graviditeten hvor du virkelig har brug for det :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaa :) Og tak for besøg!!! Det var super hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med et godt besøg. Der er ikke noget bedre end at få en jordmoder man klikker med :)

Er rigtig glad for de er obs på arvævet fra dit gamle keglesnit. Det ville jeg ønske de havde oplyst mig om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor dejligt med en der lyttede...!! det er velfortjent her i slutningen...

Hvor dejligt at du blev lyttet til og hørt. Godt at du fik lov at opleve det - i sær her sidst i graviditeten hvor du virkelig har brug for det :balloon

Ja det var rigtig rart at føle jeg blev lyttet til. Det er det eneste man har brug for. Men det er heldigvis kun til de ordinære konsultationer jeg har følt har været lidt 'lala'. De gange jeg har snakket med dem på FG og være der ude har de været super søde og man er blevet tage alvorligt.

Hurraaa :) Og tak for besøg!!! Det var super hyggeligt :)

Det var det ihvertfald :) og hvor er han bare lækker lille Charlie :7himmel billederne retfærdig gøre ham slet ikke ;)

Super med et godt besøg. Der er ikke noget bedre end at få en jordmoder man klikker med :)

Er rigtig glad for de er obs på arvævet fra dit gamle keglesnit. Det ville jeg ønske de havde oplyst mig om.

Det er bare øv jeg ikke har skiftet moget før. Har haft den samme de 3-4 andre gange jeg har været der. Hun er sød nok, men en ældre dame fra færørerne. Og tror bare de har en anden holdning/indstilling.

Det sjovt mht det med arvævet.. for blev jo undersøgt indvendigt 2 gange på hvidovre i forrige uge og der blev det ikke nævnt som et problem. Den ene spurte dog om jeg havde fået det lavet, for hun kunne godt mærke jeg havde fået det lavet.

Men hende jeg var hos idag, jeg endelig måtte ringe hvis det blev ved så de evt kunne gøre noget for mig, for hun synes da ikke det var så fedt at have det som jeg har haft det.. Men spørgsmålet er jo så om den JM jeg får fat i mener det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare øv jeg ikke har skiftet moget før. Har haft den samme de 3-4 andre gange jeg har været der. Hun er sød nok, men en ældre dame fra færørerne. Og tror bare de har en anden holdning/indstilling.

Det sjovt mht det med arvævet.. for blev jo undersøgt indvendigt 2 gange på hvidovre i forrige uge og der blev det ikke nævnt som et problem. Den ene spurte dog om jeg havde fået det lavet, for hun kunne godt mærke jeg havde fået det lavet.

Men hende jeg var hos idag, jeg endelig måtte ringe hvis det blev ved så de evt kunne gøre noget for mig, for hun synes da ikke det var så fedt at have det som jeg har haft det.. Men spørgsmålet er jo så om den JM jeg får fat i mener det samme...

Kan ikke huske om du har skrevet hvor du skal føde men jeg fødte på Herlev. Efter fødslen havde jeg en efterfødselssamtale hvor jeg klagede over at der ikke var blevet nævnt at mit keglesnit kunne være et problem under fødslen. Jeg havde spurgt op til flere gange hos min jordmoder og andre men alle sagde "no problem". Det viser sig også at være rigtigt det ikke er et problem hvis det er keglesnit lavet på den nye måde som ikke giver arvæv. Men det havde min jordmoder ikke spurgt ind til.

Men under alle omstændigheder selvom det ikke havde ændret noget under fødslen (andet end mental forberedelse) sagde overjordmoderen at hun ville sørge for der blev sat fokus på dette fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var rigtig rart at føle jeg blev lyttet til. Det er det eneste man har brug for. Men det er heldigvis kun til de ordinære konsultationer jeg har følt har været lidt 'lala'. De gange jeg har snakket med dem på FG og være der ude har de været super søde og man er blevet tage alvorligt.

Det er bare øv jeg ikke har skiftet moget før. Har haft den samme de 3-4 andre gange jeg har været der. Hun er sød nok, men en ældre dame fra færørerne. Og tror bare de har en anden holdning/indstilling.

Hvor er det dejligt at der var lidt mere substans hos den nye jordemoder. I mit stille sind krydser jeg fingre for at rende ind i det samme på mandag, når det bliver min tur til sidste jordemoderbesøg.

Godt at læse, at du havde en god weekend med gæster og alt muligt. Har tænkt på dig flere gange, men midt i min egen travlhed har jeg ikke lige fået skrevet. Nu er jeg barselsagtig igen: utålmodig og med lige rigeligt meget tid. Håber du har det godt under omstændighederne.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske om du har skrevet hvor du skal føde men jeg fødte på Herlev. Efter fødslen havde jeg en efterfødselssamtale hvor jeg klagede over at der ikke var blevet nævnt at mit keglesnit kunne være et problem under fødslen. Jeg havde spurgt op til flere gange hos min jordmoder og andre men alle sagde "no problem". Det viser sig også at være rigtigt det ikke er et problem hvis det er keglesnit lavet på den nye måde som ikke giver arvæv. Men det havde min jordmoder ikke spurgt ind til.

Men under alle omstændigheder selvom det ikke havde ændret noget under fødslen (andet end mental forberedelse) sagde overjordmoderen at hun ville sørge for der blev sat fokus på dette fremover.

Jeg skal føde på Hvidovre. Ved 1. JM besøg fortalte hun at jeg skulle huske at få tjekket hvor lang min livmoderhals var når jeg skulle til MD scanning. Det var noget med at den kunne være for kort til at holde på det hele sidst i graviditeten. Jeg kan ikke huske om hun selv opdagede det i min journal eller jeg selv fik nævnt det. Men den var som den skulle være. Men igår var det første gang jeg fik af vide at der var arvæv der generer en smule. Jeg er bare spændt på om de vil gøre noget ved det før termin, som hun lagde lidt op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der var lidt mere substans hos den nye jordemoder. I mit stille sind krydser jeg fingre for at rende ind i det samme på mandag, når det bliver min tur til sidste jordemoderbesøg.

Godt at læse, at du havde en god weekend med gæster og alt muligt. Har tænkt på dig flere gange, men midt i min egen travlhed har jeg ikke lige fået skrevet. Nu er jeg barselsagtig igen: utålmodig og med lige rigeligt meget tid. Håber du har det godt under omstændighederne.

Knus

Det var så rart! Men den nye tid har hun booket hos mig sædvanlige JM <_< Snakkede jo også med Majken om det igår og fandt ud af at hun ikke gik til JM det samme sted som mig. Jeg går ude på amager hospital. Men majken gik på sundholm. Hvor går du henne? for synes det virker lidt underligt at du ikke har den samme. De må jo vide hvornår de er der tænker jeg..

Tak For tankerne søde :) Jeg har det fint. Har fået indstillet mig mentalt på at bare fordi der kommer veer er det ikke ens betydning med at der sker mere ved det. Allan er også blevet lidt mere afslappet omkring det. Jeg blev jo hjemme fra fødselsdag i søndags. Noah plejer at spørge hvorfor jeg ikke skal med når de går uden mig. Det gjorde han ikke, men han spurte som det første da de kom hjem : ''Der er ikke sket noget vel?'' :7himmel Han har helt tydeligt hørt sin far stille det spørgsmål. for tonen var fuldstændig en efterligning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh, hvor er han kær Noah.

Jeg går også på Amager hospital, så jeg er nok bare uheldig. Kan heller ikke forstå, at det skal være så bøvlet, men nu trækker jeg bare på skuldrene af det. Der er jo ikke så meget at gøre ved det, og den lille Fisterskat ligger og tumler rundt inde i min mave. Åh hvor jeg elsker ham. Han skal bare komme herud nu; vi skal nok klare den og få en god oplevelse, når det gælder, tænker jeg. ("Ellers blir der sgu ballade", siger den side af mig med masser af temperament)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et godt besøg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER