Mannie

Babyer og børn på flyvetur første gang

7 indlæg i dette emne

Yes, det kan der vaere noget om ;)

Medpassagerere maa i MINE oejne nu ogsaa tro paa, at foraeldre goer deres bedste og at det er 50/50, om en flyvetur med baby gaar som smurt eller giver graad. Jeg har i hvert fald ikke taenkt mig at dele oerepropper ud til folk, naar jeg skal flyve med Noah, hvilket sker for foerste gang om halvanden maaned. Men hvem ved, om jeg kommer paa bedre tanker en anden gang laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da lidt sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt overskudsagtigt og når de så endda har tvillinger! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig en fed måde at takle det på!!! Jeg har intet i mod spædbørn der græder, når jeg flyver. Men jeg må indrømme at jeg bliver ret sur, når jeg flyver med familier, der synes det er ok, at børnene ser hele flyet som deres egen personlige legeplads og løber op og ned ad gangene. Eller at der er ok, de sidder og spiller Nintendo med lyd på, så hele resten af flyet kan høre "BIB, BIB, BIB" eller en mekanisk melodi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig en fed måde at takle det på!!! Jeg har intet i mod spædbørn der græder, når jeg flyver. Men jeg må indrømme at jeg bliver ret sur, når jeg flyver med familier, der synes det er ok, at børnene ser hele flyet som deres egen personlige legeplads og løber op og ned ad gangene. Eller at der er ok, de sidder og spiller Nintendo med lyd på, så hele resten af flyet kan høre "BIB, BIB, BIB" eller en mekanisk melodi.

Aj, lyde fra musikafspillere, spil, computere, pads etc. vil jeg altsaa heller ikke acceptere - talk about intollerence, men jeg er ogsaa lydsensibel blink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, lyde fra musikafspillere, spil, computere, pads etc. vil jeg altsaa heller ikke acceptere - talk about intollerence, men jeg er ogsaa lydsensibel blink.gif

Jeg vil personligt langt hellere høre på en masse bib lyde en et ulykkeligt eller utilfreds barn da vi var i Tyrkiet for 2 år siden der var vi mange afsted sammen men mig og manden og vores 2 børn 1 år og 4 år sad for os selv væk fra familien vi sad bagved et ældre ægtepar som skulede efter os allerede inden ci var kommet i flyveren jeg sad så og læste bøger for ungerne og skulle jo have den lille på skødet pludselig mente den ældre herre at nu skulle der soves så han lagde sig sæde ned sagde så pænt til ham at det kunne han ikke for så havde jeg ikke en chance for at være der med neo på skødet og

Hold da op en overhaling jeg så fik han brokker sig også over at jeg læste for børnene sagde så igen pænt til ham at det var en skam for vi skulle alle være der til alt held skulle vi køre i samme bus til hotellet og så kom han til at opleve børn for der satte de sig lige foran hele vores familie ( børn på 1,4,6,10,11,13,16 år ) og alle ungerne glædede sig til at komme frem og guiderne der var med i bussen havde det rigtig sjovt med at pjatte med ungerne ;)

Men ja til hver en tid vil jeg hellere høre på larm fra glade børn en utilfredse børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER