esm84

kønsscanning

5 indlæg i dette emne

wee var inde til køns scanning i dag og vi skal sørme have en lille dreng. så ikke som jeg troede.

Det var skønt at se den lille igen og helt vildt skønt og underligt at vi skal have en lille dreng, tænk at vi så får en af hver.

Glæder mig helt vildt til at fortælle manden, vores datter og mine forældre det i aften.

De ringede derfra hvor jeg skulle scannes og lavede tiden om fra i går til i dag så ingen ved jeg skulle afsted og i aften skal vi ud og spise med mine forældre så glæder mig til at se hvad de alle siger når jeg fortæller det. De tror nemlig alle vi skulle have en pige mere da det ligger til familien med piger to styk.

Mange hilsner lykkelige mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med den lille "afveksling"

Der er jo altid positive og negative sider ved at få en af hvert køn/2 af samme køn

men i det store hele er det jo komplet ligegyldigt for man elsker jo sit lille pus uanset kønnet!

Igen STORT tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen i drengeklubben :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille "afveksling"

Der er jo altid positive og negative sider ved at få en af hvert køn/2 af samme køn

men i det store hele er det jo komplet ligegyldigt for man elsker jo sit lille pus uanset kønnet!

Igen STORT tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er fuldstændig enig, og jeg må sige det der stod højest på listen var også bare et sundt og rask barn. men synes nu stadig det bliver spændende at se en drenge udgave af min mand og jeg. griner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER