Sandra.B

Vel overstået Misdannelsesscanning og første samtale med fødselslæge

3 indlæg i dette emne

Så har vi været til misdannelsesscanning med vores lille pige, som heldigvis stadig ser helt ud som hún skal :loveshower

Men i dag var noget anderledes end sidst jeg var til sådan en scanning, i dag skulle vi nemlig videre til en samtale med en fødselslæge.. og sørme om de ikke sad 3 mand (kvinder) høj og ventede på os til den samtale.. når men de ville så vide hvad vi havde tænkt os i forhold til fødsel osv.. Vi fortalte om de ting som vi havde snakket om inden min mand og jeg.. vores frygt for der skulle ske hende noget ved en normal fødsel osv. ALt i alt var den en fin samtale, hvor vi blev enige om at vi i hvert fald lige meget hvad, skal igennem i special forløb, da man fra sygehuset side også vil være sikker på hun ikke bliver for stor.. Vi er nu overført til sygehusets jordmodercenter som vi så skal til en times samtale med i næste uge, for at aftale hvad der skal ske.. om vi "bare´" skal fastsætte datoen for kejsersnittet og give mig "fri" fra nu af, eller vi vil følges tæt og se tiden an... ingen ved det helt endnu..

Blot en lille opdatering herfra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med scanningen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med scanningen og dejligt at alt så godt ud.

Vildt at de møder 3 mand op til sådan en samtale, men dejligt at du bliver taget alvorligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER