Barbamama

Hvad skal I have på til dåben?

30 indlæg i dette emne

Jeg har sat mig i hovedet, at jeg gerne vil have en mørkeblå halvlang kjole med v-udskæring (så man kan amme i den) i et blødt og ikke for "fint" stof og med lidt vidde i bunden, så mine hofter ikke ser for store ud, men som går ind i taljen, så jeg forhåbentlig kan se en lille bitte smule timeglas agtig ud. Og så vil jeg have sorte strømpebukser, brune støvler og måske en brun cardigan over. Jeg har bare ikke fundet sådan en kjole endnu :rolleyes Så hvis nogen falder over sådan en, så smid endelig link ;)

Og ellers, så vil jeg rigtig gerne se, hvad I skal have på, og hvor I har købt det! (Især hvis det er ammevenligt, for så kan jeg måske lokkes fra tanken om mørkeblå kjole, hvis jeg får øje på noget andet fint :whistling )

Vis frem! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dåben er i morgenn Og jeg er ikker sikker endnu.. har købt to nye trøjer.. men overvejer faktisk den kjole som jeg fik af Christian i fødselsdagsgave sidste november, og som jeg kun har haft på to gange.. men den har leopardprikker og det er måske ikke særlig barnedåbsagtigt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hurtigt søgt lidt : her , her , her , her , her, her og her

Af gode grunde kan jeg ikke helt gennemskue om de er ammevenlige, men her er da et lidt forskelligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hurtigt søgt lidt : her , her , her , her , her, her og her

Af gode grunde kan jeg ikke helt gennemskue om de er ammevenlige, men her er da et lidt forskelligt :)

Er vild med den første..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig den kjole på første link er simpelthen flot ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hurtigt søgt lidt : her , her , her , her , her, her og her

Af gode grunde kan jeg ikke helt gennemskue om de er ammevenlige, men her er da et lidt forskelligt :)

Hvor er du god! :sc Og ja, den første kunne faktisk godt være et rigtig godt bud. Den er stort set dét, som jeg havde tænkt mig, bortset fra at jeg måske overvejer om "inderkjolen" er lige kort nok... Men jeg kunne sagtens ende i den kjole faktisk. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Link 3 og 5 kan jeg faktisk også rigtig godt lide - men jeg kommer ALDRIG i en str XS :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige købt tøj idag... skal have et par pæne sorte bukser på og et lidt halv lang lys top på og så en kort læder jakke... ammer (desværre) ikke mere, så har ikke haft behov for at finde ammevenligt tøj..

men hvis jeg ammede endnu ville jeg ha valgt denne:

http://www.babysam.dk/graviditetskjole-i-sort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er rigtig mange fine hos purløg og persille synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke lige tjekket strørrelserne, men måske de to kjoler kan købes i butikkerne.. Hvis der er en Bestseller butik i Aalborg, der har de jo både Object og Vero Moda - så skal du kun i en butik :)

Hvis nu du havde stømprbukser på, som er ret ugennemsigtige vil den første kjole være super fin tror jeg :D

Man kan også finde mange på ebay, hvis man skriver navy v neck dress, men mange af dem der kommer op er gravid-kjoler.. En del er rigtig fine :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu ved jeg ikke lige hvor høj du er Mette, men husker dig ikke som omkring 180 og det er modellen jo, så underdelen bliver måske lidt længere på dig :D Det er nemlig det gode ved Asos, at de skriver hvor høje modellerne er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige købt tøj idag... skal have et par pæne sorte bukser på og et lidt halv lang lys top på og så en kort læder jakke... ammer (desværre) ikke mere, så har ikke haft behov for at finde ammevenligt tøj..

men hvis jeg ammede endnu ville jeg ha valgt denne:

http://www.babysam.dk/graviditetskjole-i-sort

Uh den er fin :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og nu ved jeg ikke lige hvor høj du er Mette, men husker dig ikke som omkring 180 og det er modellen jo, så underdelen bliver måske lidt længere på dig :D Det er nemlig det gode ved Asos, at de skriver hvor høje modellerne er..

Haha, jeg er 175, men har NOGET tykkere lår end modellen, og tænker derfor om underkjolen kryber op. Men ja, jeg skal jo have strømpebukser under (det er trods alt sidst i november vi skal holde dåb), så måske ville det fungere godt... Den er i hvert fald fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har lige købt tøj idag... skal have et par pæne sorte bukser på og et lidt halv lang lys top på og så en kort læder jakke... ammer (desværre) ikke mere, så har ikke haft behov for at finde ammevenligt tøj..

men hvis jeg ammede endnu ville jeg ha valgt denne:

http://www.babysam.dk/graviditetskjole-i-sort

Ej, det er PRÆCIS sådan en "model", jeg havde i tankerne :glad Gid den dog fandtes i blå... Måske kunne man style den med noget blåt (tænke-smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

HVOR ER I BARE GODE ALTSÅ! :loveshower

(Men selvom bud på, hvad jeg skal have på er MEGET velkomment, så vil jeg også stadig meget gerne se, hvad I andre skal have på, bare sådan for at stille min nysgerrighed :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mette nu kyler jeg bare lidt links, så kan det være du finder noget lækkert:

Ebay 1

Ebay 2

Ebay 3

Ebay 4

Kjole 1

Smukke kjoler!! Især de lange :kuller Men igen måske lidt for fine i forhold til hvad jeg søger :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER