Barbamama

Hvor gammelt var dit barn, da det begyndte at sove på eget værelse om natten?

   44 members have voted

  1. 1. Hvor gammelt var dit barn, da det begyndte at sove på eget værelse om natten?

    • Det gjorde det fra starten (evt. efter få dage)
      2
    • 1 måned eller derunder
      1
    • Mellem 1 måned og 2 måneder
      3
    • Mellem 2 måneder og 4 måneder
      4
    • Mellem 4 måneder og 6 måneder
      10
    • Mellem 6 måneder og 9 måneder
      9
    • Mellem 9 måneder og 1 år
      3
    • Over 1 år
      4
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 1 måned
      0
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 2 måneder
      1
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 4 måneder
      0
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 6 måneder
      1
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 9 måneder
      0
    • Sover stadig i mors seng, men planlægger at sove på eget værelse inden 1 år
      0
    • Sover stadig i mors seng, og planlægger at fortsætte med det efter barnets første fødselsdag
      1
    • Andet
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

30 indlæg i dette emne

Jeg har stemt "andet", for Noah sover stadig i sin lift ved siden af vores seng. Men han er begyndt at sige lyde i soevne, saa jeg vaagner og taenker, om han mon er sulten eller hvad, men han sover jo, selvom han bevaeger sig og siger de smaa lyde... Saa jeg overvejer, om han skal ind paa sit eget vaerelse i tremmesengen, men vi har endnu ikke en babyalarm... Hans vaerelse ligger umiddelbart ved siden af sovevaerelset og taenker, at jeg maaske slet ikke behoever en for at kunne hoere ham... jeg kunne godt finde paa at teste det en nat. Ellers goer vi det, naar vi kommer hjem fra Danmark, altsaa med starten af november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, vi proever at faa Noah i egen seng inde paa sit vaerelse, naar han er omkring de 4 maaneder. Det kommer maaske til at passe med at liften bliver for lille og vi kan oenske os en voksi/Duniduo til barnedaaben, saa han kan starte i den. Saa kommer den kolde tid, og han kan ligge og putte i den. Men hvem ved, om det bliver saadan rolleyes.gif

Den kolde tid? Du bor da stadig i Italien ik :haha

Red: hov kan se I er i DK indtil November og så er det jo fuldstændig på sin plads at tale om "den kolde tid" hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kolde tid? Du bor da stadig i Italien ik :haha

Red: hov kan se I er i DK indtil November og så er det jo fuldstændig på sin plads at tale om "den kolde tid" hi hi

Haha, jamen, nu er Italien jo ikke ensbetydende med, at her ikke kan vaere koldt. Hvis jeg nu fortaeller, at vi i vinters blev ramt af en af europas vaerste snestorme med 2 meter sne? blink.gif

Aj, vi bor i en bjerglandsby, som generelt er koeligere, sommer som vinter, end fladlandet. blink.gif Selv min mand er blevet glad for "dune", som han siger, altsaa dynelaugh.gif Vi er bare i DK en uge sidst i oktober, men jeg er saa gaaet fra voski/duni, for det er maaske fra oktober til marts, vi kan bruge den, og jeg har nu koebt en ulddragt, har en dyne og et ulddaekken, jeg kan bruge i barnevognen. Saa faar han uld paa om natten og dynen 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun en to-værelses, men så snart vi flytter (forhåbentlig om nogle måneder), så kommer hun på eget værelse. Hun vækker mig tusind gange om natten <_<

Hun sover dog i sin tremmeseng nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt andet, da Lise sover i sin barnevogn i vores soveværelse. Jeg ville egentlig gerne have hende flyttet på eget værelse snart, men hun er begyndt (den sidste uge eller to) at vågne midt om natten, hvor jeg så tager hende over i min seng og ammer til hun falder i søvn igen, hvorefter jeg lægger hende tilbage i barnevognen. Hun har ellers indtil nu haft sovet igennem, så det er lidt øv at hun ikke gør det mere <_<

Men det har altså gjort at jeg har tøvet med at komme hende på eget værelse, da jeg ikke gider skulle rende tværs gennem huset for at hente hende midt om natten (børneværelset ligger i den anden ende af huset).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER