ildtiger

Ny herinde

5 indlæg i dette emne

Hej Alle :balloons

Ja jeg er så ny herinde og har ikke opgivet baby projeket endnu men det er snart tæt på...

Min forhistorie er vi gik i gang med projektet okt 11 og jeg blev så gravid i marts 12 jeg var lykkelig, den lykke varede dog kort jeg blev indagt med stærke smerter de fandt en graviditit der sad uden for livmoderen, jeg fik en medicinsk abort og vi måtte ikke prøve i 3 mdr.

Da de så var gået prøvede vi igen og blev så gravid sidst i juli jeg var glad igen, men også betænksom da det jo var gået galt før, vi fandt ud af at den sad rigtigt og der blev bestilt tid til tidlig scanning, det kom jeg dog aldrig til..... 2 uger efter min positive test begyndte jeg at bløde og det var så en abort der var igang igen... jeg har fået målt HCG begge gange og de har vist graviditit...

Jeg har også fået konstateret PCO og derfor er min cyklus længere end andres men jeg er ikke steroetypen på det da jeg ikke er overvægtig.

Jeg har fået at vide at jeg ikke kan få hjælp da "jeg jo godt kan blive gravid" og hvis jeg skal have hjælp skal jeg abortere 2-3 gange mere.

Jeg ved selv at jeg nok ikke kan klare 2-3 aborter mere så overvejer adoption.

Det var lidt om mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

ja jeg syntes også det lyder underligt men jeg skal til egen læge igen den 15 sep. også vil jeg have en forklaring på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Huha for nogle trælse, triste oplevelser. bearhug.gifDu får lige en krammer herfra

Men... jeg tænkte sådan lige, da du skrev det med adoption. Mange bruger flere år (både 2, 3 og 4) på at blive godkendt og stå på venteliste til at adoptere. Jeg tror næsten vejen er kortere til baby gennem almindelige forsøg for dit vedkommende med hele to graviditeter på den tid der er gået?

Jeg kan virkeligt godt sætte mig ind i at det gør ondt, og er forfærdeligt hårdt. Men... et adopteret barn, især et der ikke overdrages til jer ved fødslen, er jo også en mangeårig mere krævende opgave. et adopteret barn har oplevelser med sig i rygsækken i form af tidligt svigt fra dets biologiske mor. Nogen adopterede børn udvikler depressioner og psykiske lidelser på baggrund af det. Angst for at knytte sig fx, eller berøringsangst. Det skal man også overveje om man er gearet til.

Held og lykke med det hele

Jeg krydser fingre for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Ja jeg bliver åbenbart rimlig hurtig gravid :rolleyes håber da også at adoption er sidste udvej og at næste gang jeg bliver gravid så sidder den der bare og bliver der de næste 9 mdr. :blush

så jeg endelig kan holde en lille baby i mine arme :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og rigtig meget held og lykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER