MP <3

Hvordan holder i modet og humøret oppe?

28 indlæg i dette emne

Mit bedste råd er helt klart at holde sig beskæftiget! Selv om det ikke decideret hjælper på humøret så gør det altså mig tristere og mere utålmodig at tænke meget over PB. De dage hvor jeg har travlt med at arbejde i sommerhus/have er sammen med veninder jo mindre tænker jeg på PB og jo bedre humør er jeg.

Så man kan begynde at overveje om der ikke er noget i ens hus/lejlighed der skal laves eller ændres eller begynde på en hobby. Og ellers så planlæg en masse med gode veninder og manden så man ekstra kan nyde at man har tid til det.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bedste råd er at ikke at tænke for meget over det... Jeg prøver at lade være, men som kontrolfreak er det svært at smide kontrollen. Jeg har travlt med mit studie og min søn, så tiden flyver alligevel selvom det er cyklus 3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg gør, er at købe ting til trolden, gerne brugte ting såsom en brugt Juno-seng, trip-trap-stol og så sætte det i stand. Altså slibe møblerne ned og male dem forfra. Jeg er dog stadig kun kommet til købe delen. Regner med at skulle i gang med at slibe ned og så bliver maledelen gjort, når vi har fået BIF og kender barnets køn.

ellers syer jeg tøj til barnet og bamser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER