Meyer

Vil I være sød at krydse finger for Amalie i morgen

8 indlæg i dette emne

I morgen skal vi endelig have undersøgt Amalies hjerte. Glæder mig bare så meget, men er også nervøs for hvad undersøgelsen vil vise. Håbet at mislyden et væk eller det bare er noget ufarligt. Men desværre plejer det bare ikke at være småting når Amalie er syg :huug

Ud over hjerte skal hun også have kikket på benet, håber de kan komme med et bud på hvorfor hun har ondt :help

Så piger kryds finger for at min mus ikke igen skal igennem et sygdomsforløb :lovebk

# i 7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :goodluck :goodluck :goodluck :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt for at undersøgelsen giver et positivt resultat :kram2 :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeres krydset finger har helt sikret virket :lovebk . I dag var der ingen mislyd og hun fik taget EGK som vi får svar på i dag eller i morgen. :glad

Med hensyn til benet skal vi komme til kontrol et par gange for at se hvordan det udvikler sig, mente det var hendes fodstilling der var oversagen til smerterne. Ja det prøvede jeg for snart et år siden at overbevise en ortopædkirurg om, men de ville kun kikke på hoften :gal

Dejlig at komme hos en der tog os seriøs, og som havde være med i Amalies forløb da hun havde fugle tuberkulose.

Så hun hvis alt hvad Amalie havde været igennem. :super

Så må hun kan bruge sko med fast hælkap, og det gør hun forvejen, men sandaler var også forbudt så de er røget ud i dag :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at mislyden var væk og at lægen lyttede til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER