Audine

søger veninder der selv ønsker bebs <3

5 indlæg i dette emne

Hej jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle smide den her ind henne - sorry hvis den er ramt forkerte sted :whistling Men jeg vil gerne søge efter venner/bekendte her inde fra denne side som også prøver at få en bebs.

Jeg er en del alene om mine drømme verden om en bebs, pga. har ik så mange veninder og tit har jeg brug for at lufte mine tanker og dele mit med andre således omvendt at høre fra andre hvordan det går, for der er op og ned ture i sådan kamp om at blive gravid <_<

Har selvfølgelig min nygifte mand :loveyou Men, vil gerne finde såkaldte veninder/bekendte i samme situation, hvor man kan dele sine tanker og ideer med!

Jeg kræver ik det vilde, bare til sms/facebook el mail eller hvad der nu kan være :kram

Jeg har 2 børn i forvejen og er 32 og bor i Nordvest Jylland, håber jeg høre fra nogen af Jer :) Kæmpe "bebse" krammer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg vil da gerne være din veninde, hvis vi altså falder i spænd med hinanden. Jeg er selv 32 år, er gift på 8 år, har to dejlige piger på 6 og 4 år, sammen med ham, og vi prøver lystigt at blive gravide med nr. 3. Vi har nu forsøgt i 13 måneder, snart 14 ( hvis ikke jeg er gravid denne gang ). Vi bor nord for Aarhus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan da også prøve om vi svinger sammen

Jeg er 29 år, har en pige på 9 år, bor på grænsen mellem sydjylland og vestjylland, og vi har lige smidt p-pillerne. Fra oktober starter babyprojektet. Vi er nygfte.

Skriv lidt omo dig selv, lad os mødes via trådene, og se om ikke det fungerer rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begynder også på projekt baby. Har lige smidt pillerne. Jeg tager det dog meget roligt men vi har også den skønneste guldklump i forvejen :) lille Felix på 1 1/2 år som er en glad dreng med meget mod på livet. Han kan kun gøre os lykkelige :)

Jeg stammer fra det nordvestlige Jylland (Mors) men er i dag bosat i Silkeborg og jeg elsker at bo her :)

Jeg er 29 har været gift 1 år med min mand. Er desværre pr ledig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan da også prøve om vi svinger sammen

Jeg er 29 år, har en pige på 9 år, bor på grænsen mellem sydjylland og vestjylland, og vi har lige smidt p-pillerne. Fra oktober starter babyprojektet. Vi er nygfte.

Skriv lidt omo dig selv, lad os mødes via trådene, og se om ikke det fungerer rolleyes.gif

Hejsa, har prøvet at sende dig en brev/post men måtte ikke for siden, stod kan ikke sende før den 28 kl. et eller andet, ved ikke helt hvad det er for noget men prøver igen senere el imorgen. Forstår ikke hvorfor jeg ikke må <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER