linen

Planlagt kejsersnit - sterilation

4 indlæg i dette emne

I dag var jeg til samtale med fødselslægen omkring min sukkersyge og planlagte kejsersnit.

Hun spurgte om jeg ville have flere børn og jeg svarede promte nej, om lidt har jeg jo 2 guldklumper og ingen af mine graviditeter har været en dans på roser, så jeg har hele tiden været sikker på at vi stoppede nu - men hun siger så, skal vi så ikke sterilisere dig samtidig, så er det hele klaret i 1 operation - så bliver jeg i tvivl - gud forbyde det, men hvad nu hvis der sker mine børn noget eller min mand, er jeg så helt sikker på jeg ikke vil have flere - jeg har jo stadig et par år at nå det i - omvendt vil det ikke være godt for min krop og med 2 gange sukkersyge er den nærmest sikker 3 gang og joflere gange jo større risiko for varigt.

Ingen af mine graviditeter har været planlagte, så min mand og jeg passer åbenbart godt sammen og jeg er nem at lave børn på.

Lægen sagde, det ikke kunne gøres om, hvis jeg så ville have flere børn ville det være reagensmetoden.

Nu er jeg helt i tvivl, umiddelbart vil jeg ikke have flere, og ej heller manden, men kan man være helt sikker? Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man er i tvivl så LAD VÆRE :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Hvis du er i tvivl så lad være. Jeg blev steriliseret i forbindelse med aks, men jeg var/er 100% afklaret. En graviditet mere føler jeg ikke er ansvarligt for min familie eller jeg selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er i tvivl så LAD VÆRE :balloons

:ditto

Fuldstændig enig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER