Sensommerbaby

puslepude og pusleplads

8 indlæg i dette emne

Måske et fuldstændigt dumt spørgsmål, men hvilke kriterier har I haft for valg af puslepude?

Er der forskellige hårdheder og størrelser?

Kan man få en der har vaskbart betræk eller har I valgt en der har voksdug som bare kan afsprittes?

Er der nogle steder på nettet I kan anbefale?

Jeg har købt puslebordet men kunne godt tænke mig en rigtig fin puslepude. :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har den fra dagplejen.... den er betrukket med kraftigt gummi, så den er nem at holde ren! (og så har jeg et stort håndklæde over den, på den lange led + et lille håndklæde der ligger i numseområdet, så den er nem at skifte, hvis der kommer lort på!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har de samme krav som Sara og min er også betrukket med gummi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også nem at spritte af..... Ikke af gummi... Men andet vaskbar materiale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har købt puslepude fra jysk med ugler :whistling nem at holde ren :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk ikke købt vores puslepude endnu. Men den skal helt klart have et betræk der kan tørres a, dvs noget vand afvisende. Derudover regner jeg med der skal ligge en stofble el lign som nemt kan skiftes, som SaraLE også skriver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har syet nyt betræk - at mørkelilla voksdug!

Ikke den der type der klistrer, men mere a la normalt stof. Det kan afmonteres og vaskes ved 40 grader. Får den hjem iaften og glæææder mig...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har faktisk købt pude og betræk i IKEA - det kan koges/vaskes grundigt.. og jeg hadede de alm førhen fordi de var så stramme at lægge på efter vask... og så har jeg fået stokke puslebord nu - er forelsket i bordet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER