Nitzen1987

Hvilke barselsaktiviteter foretager I jer med jeres små bebser?

6 indlæg i dette emne

Hvilke barselsaktiviteter foretager I jer med jeres små bebser?

Maja og jeg går i mødregruppe hver 2. uge og så starter vi til babysvømning på onsdag :) har planer om, at vi skal prøve baby-bio, men hvornår det bliver ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg - Melissa og jeg vil med i Babybio ;)

Ved ikke om det er for upraktisk i hverdagen, men ved ikke om Baby-Bongo i Hadsund var noget for jer :)

Nej overhovedet ikke :) Det kunne da være sjovt at prøve :) Så må du lige holde øje med, hvornår der bliver sådan et arrangeemnt :) Der er babybio i Randers torsdag d. 30. august, hvor de viser "Den skaldede frisør" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon og jeg går mandag til Stram op med baby og fredag til babysvømning.

De øvrige dage går vi en lang tur med barnevognen (1-2 timer) og så overvejer jeg når det bliver mere efter år at prøve babybio.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet til babysalmesang med Lise i torsdags og det kan varmt anbefales! Det var simpelthen så hyggeligt og bebserne elskede det!

Vi sad på et stort fælles tæppe inde i kirken og så sang vi ellers sange, tumlede og dansede rundt med de små og blæste sæbebobler. Det hele foregik med musik og sang, der var kun lige snak når instruktøren lige blev nødt til at instruere os i noget, men det vil jo så ikke blive nødvendigt senere hen. Og de små nød det bare. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil rigtig gerne til baby svømning med Lærke skal bare ha taget mig sammen til at komme afsted. Ellers går vi tit ture og er i mum gruppe ca en gang i måneden.

Jeg venter på at mødre gruppen bliver sat i værk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER