Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Glæder mig til at se resultatet :)

:ditto vi forventer billeder Kami ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_4725.jpg IMG_4726.jpg

Nu med "nyt" hår :D Jeg er selv vild med det.! Og specielt vild med, at det er en glidende overgang i farven, så jeg har min egen farve i hovedbunden stadig og vil ikke få grimme udgroninger..

Det tog så også 4(!!!) timer! Men jeg fik kaffe, chokolade osv. serveret undervejs :D

Kæft det ser godt ud!!! Det klær dig VIRKELIG!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser skide godt ud, Kami!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Superflot Kami!! :yay :glad

Øj jeg vil også være flot i håret :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok ikke en mama endnu, men derfor kan man godt følge lidt med herinde alligevel ;)

Med hensyn til at farve bryn (og vipper) så køber jeg farver fra refectocil. Det er som regel det mærke frisører og kosmetologer bruger. Det kan blandes op med et par dråber brintoverilte 3%. Det er drøj i brug, og holder længe. Kan bla købes her: http://www.billigvoks.dk/refectocil-1816.html

Jeg plejer at blande brun og sort og lader det trække den tid jeg nu synes er passende for mig. Jeg kan nemlig godt bære er mørkt bryn - heldigvis for det ;)

Dog har jeg lige fået tatoveret mine bryn, så der går nok lidt tid inden de skal farves igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft det ser godt ud!!! Det klær dig VIRKELIG!!!

 

 

Det ser skide godt ud, Kami!

 

 

Superflot Kami!! :yay :glad

Øj jeg vil også være flot i håret :blush

Tak piger!!! Hvor er I søde! Jeg er super glad for at jeg gjorde det!

Barbama, du kan da også blive flot i håret??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved bare ikke, hvad jeg ville skulle lave med håret, for farve duer ikke rigtig til mig, og jeg har samme pandehårshvirvler som FruSP beskriver, og jeg er glad for at mit går endelig er blevet langt, såehhh. Der er ikke plads til så meget ændring. Måske er jeg bare lidt pivet og bange for at fortryde :blush Og så er pengekassen forøvrigt pt lukket for dullesager <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved bare ikke, hvad jeg ville skulle lave med håret, for farve duer ikke rigtig til mig, og jeg har samme pandehårshvirvler som FruSP beskriver, og jeg er glad for at mit går endelig er blevet langt, såehhh. Der er ikke plads til så meget ændring. Måske er jeg bare lidt pivet og bange for at fortryde :blush Og så er pengekassen forøvrigt pt lukket for dullesager <_<

Hvad med reflekser/striber i andre lyse toner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmespa :7himmel laaaangt bad, hårkur, shavet gorilla ben, ansigtsmaske, lækker olie på kroppen og farve af bryn og vipper NIIIICE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmespa :7himmel laaaangt bad, hårkur, shavet gorilla ben, ansigtsmaske, lækker olie på kroppen og farve af bryn og vipper NIIIICE

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også skraber dimsen, og så farver jeg selv bryn og vipper permanent - det er billigere. Depend laver sådan noget hjemmefarve, som jeg lige har købt men ikke prøvet, brugte et andet mærke før.

Men det er virkelig også kun lige på og af brynene. Jeg har nemlig kun sort fordi jeg er for nærig til at købe 2 farver :p

Sådan en pakke koster omkring 100 kr, holder ca 2-3 uger og der er til mindst 10 farvninger. Så det er 10 kr pr farvning - pænt billigt :yay

Den har jeg også og har brugt flittigt. Er nu kommet ud af rutine medd et.

Men altså, 2-3 minutter på mine bryn er passende i den brunsorte eller brune variant. Jeg er mellemblond, men med lyse striber og har næsten usynlige bryn mod lys hud hvis ikke jeg farver dem. Så bare lige på og så af igen.

Jeg kan klart anbefale deres permanente brynfarver.

Dog vil jeg også slå et slag for den lille. Stift, man bare kan rulle hen over brynet, hvis man lige synes de er for blege. Den holder et par vaske, og giver bare en anelse. Som den sidste korrektion af make-up'en fx.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i kurbad i morgen, det bliver SÅ skønt! Glæder mig til at blive top-forkælet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også og har brugt flittigt. Er nu kommet ud af rutine medd et.

Men altså, 2-3 minutter på mine bryn er passende i den brunsorte eller brune variant. Jeg er mellemblond, men med lyse striber og har næsten usynlige bryn mod lys hud hvis ikke jeg farver dem. Så bare lige på og så af igen.

Jeg kan klart anbefale deres permanente brynfarver.

Dog vil jeg også slå et slag for den lille. Stift, man bare kan rulle hen over brynet, hvis man lige synes de er for blege. Den holder et par vaske, og giver bare en anelse. Som den sidste korrektion af make-up'en fx.

Ej hvad er det for en stift?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal i kurbad i morgen, det bliver SÅ skønt! Glæder mig til at blive top-forkælet :yay

Snyyyyyyyd!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lånt et par bøger om at finde sin kropstype. De der typer er ret firkantede :P

Man kan åbenbart ikke have store lår, bred bagdel og korte ben samtidig ifl de bøger :P

Plus en pæreform har altid små faste bryster der sidder pænt :lol

Min krop er vist udefinerbar :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lånt et par bøger om at finde sin kropstype. De der typer er ret firkantede :P

Man kan åbenbart ikke have store lår, bred bagdel og korte ben samtidig ifl de bøger :P

Plus en pæreform har altid små faste bryster der sidder pænt :lol

Min krop er vist udefinerbar :lolhit

Jeg er indbegrebet af pære, helt vildt meget pære endda, og jeg har altså bestemt ikke små faste babser, de er vel medium større og virkelig pluderbløde ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er indbegrebet af pære, helt vildt meget pære endda, og jeg har altså bestemt ikke små faste babser, de er vel medium større og virkelig pluderbløde ;) :lol

:lol jeg er også pæreformet as so ;) men lige det det med bryster og flad mave... Der kan jeg ikke være med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist mest.. Kageform - ha ha..

Ej ;) melder mig i pæregruppen! Men mine bryster er altså lange og løse!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER