Lone

Forstår godt mænd ikke altid kan finde ud af kvinder

3 indlæg i dette emne

Jeg er vist det man kan betegne som en utålmodig kvinde :blush

Men sendste stykke tid, har jeg bare haft det sådan at jeg SKAL giftes med min kæreste, om han vil det eller ej :lolhit som han selvfølgelig vil (går jeg stærk ud fra :whistling )

Og har vidst siden marts (tror jeg) at han vil fri i år, og som den kvinde jeg nu er, har jeg jo igen og igen prøvet at lokke ud af ham, hvornår det var :blush

Sidst fik jeg så lokket ud af ham at det er inden for 3 måneder, og nu tror jeg sku jeg har regnet datoen ud :whistling

På hans bedsteforældres 50 års bryllupsdag :biglove

Og nu... igen som den kvinde jeg er.. fortryder jeg at jeg har (måske) fundet ud af datoen :huh

Hvorfor, kan jeg ikke svarer 100 % på, bare en træls følelse af dårlig samvittighed agtigt noget <_<

Ja jeg er en mærkelig kvinde, og gud hvor jeg dog hader det :box

Forstår godt mænd ikke altid kan blive klog på os kvinder (eller i hvertfald kvinder som mig :whistling )

Nå.. ville ikke noget bestemt med mit indlæg, bare ud med nogen frustrationer :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det spændende!!

Jeg kan "trøste" dig med, at du ikke er den eneste, der er sådan.

Min kære mands romantiske frieri gik i vasken fordi jeg gennemskuede, at han havde købt en ring og ville fri. Så han friede på sengekanten den samme aften han havde købt ringen, selv om han havde planlagt en masse til ugen efter. :lolhit Jeg skulle bare have holdt min kæft og ladet som ingen ting :blush

Men sandheden er, at jeg i dag ikke ville have det anderledes. Når jeg idag tænker på hans frieri kunne det ikke være mere perfekt! Men jeg havde det lidt dårligt med at have gennemskuet det i starten.

MIt råd må være, at du skubber det lidt i baghovedet, og nyder den smule uvished du har tilbage endnu, hvis det kan lade sig gøre. Hvem ved om du bliver taget på sengen en dag? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende!!

Jeg kan "trøste" dig med, at du ikke er den eneste, der er sådan.

Min kære mands romantiske frieri gik i vasken fordi jeg gennemskuede, at han havde købt en ring og ville fri. Så han friede på sengekanten den samme aften han havde købt ringen, selv om han havde planlagt en masse til ugen efter. :lolhit Jeg skulle bare have holdt min kæft og ladet som ingen ting :blush

Men sandheden er, at jeg i dag ikke ville have det anderledes. Når jeg idag tænker på hans frieri kunne det ikke være mere perfekt! Men jeg havde det lidt dårligt med at have gennemskuet det i starten.

MIt råd må være, at du skubber det lidt i baghovedet, og nyder den smule uvished du har tilbage endnu, hvis det kan lade sig gøre. Hvem ved om du bliver taget på sengen en dag? ;)

Min plan er så også at holde min kæft, og lade som ingenting ;) eller i hvertfald prøve på det :whistling

Jeg ved hvor meget det betyder for ham, nok også derfor den dårlige samvittighed ligepludselig kommer <_<

Uhh jeg prøver og prøver at skubbe tanken væk, det går bare ikke helt så godt... endnu :lolhit

Som en anden lille prinsesse, har jeg jo ventet på den dag skulle komme :glad

Men er enligt glad for jeg ikke er den eneste der er sådan, rart at vide jeg ikke er det eneste utrolig utålmodige kvindemenneske :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER