Frøken Buus

Endelig tid til at skrive!

9 indlæg i dette emne

Hej alle I dejlige maj mødre!

Så fik jeg langt om længe tid til at skrive igen. Har været optaget af eksamen, flytning og ikke mindst min søns ankomst til verden d. 7. maj :glad (3 dage over termin). Det er virkelig fantastisk at være mor, men samtidig en kæmpe forandring i ens liv!

Jeg havde en fantastisk fødsel, hvor alt faktisk gik ligesom jeg havde håbet på. Efter at have haft veer en hel dag, tog vi afsted på fødegangen (som vi på det tidspunkt boede lige overfor) omkring midnat. Det viste sig, at jeg var 8cm åben, så de fik travlt med at fylde fødekaret! Omkring kl. 00.30 plumpede jeg i og det var bare SÅ VIDUNDERLIGT at være i vand!! Efter en times tid kunne jeg presse og kl. 2 kom vores lille Sofus til verden :bed . Det gik simpelthen så stærkt og jeg husker, at han nærmest fløj ud i karret og jm måtte gribe ham og tage ham op over vandet. Han målte 53cm og vejede 3270g - i dag vejer han 7 kilo, men han er også meget glad for mad :D før fødslen var jeg meget bange for at sprække, men havde kun fået to små rifter :) så er hvert fald ikke i tvivl om, at jeg også skal føde i vand næste gang! To timer senere, omkring kl. 4, var vi klar til at tage hjem igen :)

Og tillykke til alle jer andre med jeres skønne maj-babyer! Kan se, at mange af jer også har haft en god fødsel! Håber I har nydt sommeren.

Knus fra Line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med ham! Dejlig dag at blive født på. Det er nemlig også min fødselsdag :glad

Og det lyder da bare som en drømme fødsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op det lyder som en drømmefødsel :-) tillykke med lille sofus ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig fødsel..stort tillykke med sofus ( fedt navn løvrigt ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham! Dejlig dag at blive født på. Det er nemlig også min fødselsdag :glad

Og det lyder da bare som en drømme fødsel!

Tak for det :) ja, så har I begge fødselsdag på en dejlig dag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op det lyder som en drømmefødsel :-) tillykke med lille sofus ;-)

Tak for det :) jeg er også glad for, at det gik som det gjorde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig fødsel..stort tillykke med sofus ( fedt navn løvrigt ;) )

Tak :) folk reagerer meget forskelligt, når de hører, at han hedder Sofus - enten er de helt vilde med det, eller også kan de slet ikke forstå, at vi kan kalde vores søn det :) men det passer altså rigtig godt til ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage og tillykke med lille Sofus.-. det lyder som om at alt gik super godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage og tillykke med lille Sofus.-. det lyder som om at alt gik super godt :)

Tak for det :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER