Maybe

Hvor dum har man lige lov til at være?

8 indlæg i dette emne

Jeg købte i dag Vores børn, da der var en artikel jeg gerne ville læse.

Der er så en anden artikel om en kvinde der havde fået at vide til NF at alt så godt ud og trods det fik et barn med Down.

jeg har termin om få uger og er nu et nervevrag, da jeg er skide bange for at det skulle ske for os, selvom vores tal var over 11000.

Jeg er så sur på mig selv over at jeg ikke tænkte langt nok til at tænke. Den artikel holder du dig langt væk fra :boo :boo

så advarsel til folk der er lidt lette at hyle ud af den, læs ikke den artikel i Vores børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, Caroline havde tallet 10335(så vidt jeg husker) Og hun er helt normal... Rooooolig... Sådan noget sker, men ikke SÅ tit. (Men kan godt forstå dig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå din frygt :kram2

Når man får en risikovurdering er det jo ikke et sort/ hvidt ja eller nej, men en vurdering. Men når jeres er SÅ høj, så vil det jo svare til at hvis du (i teorien) fødte 11000 børn ville et af dem have downs syndrom. Så jeg tror bestemt at alt er ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak :)

det prøver jeg også at fortælle mig selv, og lige nu vil jeg ikke belaste manden med min bekymring, da han lige pt. har nok i hovedet, det må lige vente til i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk, at man er godt tjent ved at sortere nogen ting fra, når man er gravid og har fået sit barn.

Jeg går fx altid udenom de her sensations artikler, om børn der er døde eller kommet alvorligt til skade, jeg kan næsten ikke holde det ud.

Så set i bakspejlet ja skulle du have undgået den artikel, da du nu ikke har ro i sindet, men jeg er sikker på, at din bekymring er ubegrundet.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vires tal var 1:600 ca og vores lillemand er fin og dejlig. Men ja nogle ting skal man nok lade være med at læse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste et sted at man skulle tænke på det sådan: man smider 10999 (i dit tilfælde) hvide bolde i et bassin og 1 rød bold. Derefter lukker man øjnene og tager en bold. Al sandsynlighed vil sige at man tager en hvid bold! Det synes jeg har hjulpet mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste et sted at man skulle tænke på det sådan: man smider 10999 (i dit tilfælde) hvide bolde i et bassin og 1 rød bold. Derefter lukker man øjnene og tager en bold. Al sandsynlighed vil sige at man tager en hvid bold! Det synes jeg har hjulpet mig.

det har du helt ret i :)

jeg vil prøve at tænke sådan, det skal jeg.

heldigvis kan jeg mærke det er blevet bedre med ikke at tænke på det, har også smidt bladet hen i et hjørne, indtil baby er ankommet.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER