julibebs

Hvem er med på overtid??

6 indlæg i dette emne

:rolleyes Er der flere som jeg er er på det jeg vil kalde LANG overtid - er i dag 41+1.. Jeg var på sygehuset i går for at få løst hinder.... Og fik der af vide at der var meget hals mm. tilbage. Så forventer ikke at få noget ud af det.. Venter nu bare på at det bliver onsdag - så jeg kan blive sat rigtig igang, ikke mindst så vi får lillemanden at se :loveshower - men i særdeleshed også for at slippe for den enorme væske der har indtaget min krop... Den søde jordmoder sagde at vi vil blive forælde senest torsdag i denne uge :rolleyes meget syrelastisk at tænke på synes jeg..! MEN dejligt at der er kommet en slut dato..... :rolleyes

Og tillykke til Jer der allerede sidder med jeres dejligt guldklumper i armene.... :balloon ER JO SLET IKKE MISUNDELIG ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja, er først rigtig på overtid i morgen :rolleyes Men utålmodighed har jeg masser af! Har en igangsættelses-deadline der hedder næste fredag, og jeg synes der er en eeeeevighed til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag 40+2, så jeg er også med på overtid :rolleyes

Jeg skal til jm i morgen, så må vi se hvad hun siger, og om hun vil lave hindeløsning på mig :)

Jeg har endnu ikke fået en igangsættelsesdato, men går da stærkt ud fra jeg bliver sat igang når jeg er 41+3, dvs tirsdag i næste uge - men der er godt nok lang tid til synes jeg :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke på overtid endnu, men føler virkelig med alle jer der er. Kan godt forstå utålmodigheden.

Går dog også og hepper på at prinsessen viser sig snart. Hun er jo en ordenlig basse og må meget gerne blive født før jeg når termin så hun ikke bliver for stor. Ellers bliver jeg nok sat i gang. Skal på sygehuset torsdag, scannes og tale om evt. igangsætning/KS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha ja 2 timer til at jeg rammer 41+0 kan slet ikke lige overkomme det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg officielt gået over tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER