Pips28

Første besøg ved jm

8 indlæg i dette emne

Så er det i dag vi skal til jm for første gang... Jeg er godt nok spændt på hvordan det bliver denne gang.

Jeg skriver når vi en gang kommer hjem igen.

Rigtig god dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke :-)

Jeg skal afsted på torsdag - jeg er også meget spændt på, hvad der skal ske. Så jeg glæder mig til at høre om dit besøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende. Glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Vi skal afsted på onsdag, er spændt på hvad der skal ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig godt. Vi fik en god snak om tidligere graviditeter. Om den kommende fødsel, og at jeg skal være indlagt i min. 48 timer efter fødslen. Og vi har aftalt at jeg kommer på barselsgangen efterfølgende.

Jm har bedt mig om at få min læge til at sygemelde mig frem til den 25/9 pga mavesmerter, som hun mener er psykisk pga min leder/arbejd. Og hvis lægen ikke gør det, så bliver jeg sygemeldt fra Ouh. Og måske kommer jeg slet ikke på arbejde resten af min graviditet.

Jeg kæmper for ikke at få tilbagefald med min depression, så jeg skal på medicin igen.

Nå ja og så skal jeg aflevere urinprøve hver 4.uge pga infektion i sidste graviditet.

Men alt i alt en god oplevelse, som blev afsluttet med hjertelyd fra babyen. Hun ville ikke love at hun kunne finde den da jeg kun er 13+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da dejligt at det gik godt :)

Jeg har slet ikke fået brev om hvornår jeg skal til besøg endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik så godt, og rart med en Jdm der tager sine forbehold i forhold til arbejde, depression mv. - Håber det hjælper dig at være væk fra job.....

- Men sikke tidligt du er afsted, der er godt nok stor forskel fra kommune til kommune.

Jeg er flergangs fødende (lyder det dog også til at du er :P) - og jeg skal først afsted i næste uge når jeg er næsten 17 uger henne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er tidligt jeg har været afsted. Men ved ikke om det skyldes at det er ved OUHs familieteam som vi bliver fulgt af under hele graviditeten og ved fødslen.

Har fået en tid igen om godt 5 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været afsted :-) vi skulle kun snakke med jordemoderen. Det gik rimelig hurtigt, for alt forløber helt normalt, og jeg har det super godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER