MamaMikkel_Junior

Så gik slimproppen

20 indlæg i dette emne

Juuuuubbbiiiiiii....!!!!!!

Så gik slimproppen eller i hvert fald noget af den!

Ved jo godt det (desværre) stadig kan betyde uger til fødsel, men føles nu alligevel som et kæmpeskridt i den rigtige retning.

Sidste gang gik slimproppen ca. 3 uger før fødsel - så måske det tegner lidt på snarlig fødsel...??!

Er i hvert fald glad og spændt!

Go' søndag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!!! ...siger man vel... :yiepie Jeg kan rigtigt godt forstå at du fejrer det. Og go søndag til dig også:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :unsure nu kommer september tæt på :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower glæder mig til at følge dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Ja, fordi selvom der jo kan gå et stykke tid - så er det da starten på noget ;) Og tillykke, eller hvad man siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih hvor spændene der går jo heller ikke længe før der er gag i gruppen - den første skal jo føde i august ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov, de damer i septembergruppen - kan I SÅ overholde køkulturen :rolleyes hihihi, ej, det er da smadder spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at der sker noget og at du ved at din krop er ved at gøre sig klar :loveshower

Dette er bestemt ikke for at være en lyseslukker eller for at tage glæden fra dig, men personligt ville jeg ikke ikke synes det var 100% lykke at føde allerede nu, hvis jeg havde termin sidst i september. Selv om jeg har termin i første halvdel af september vil jeg meget gerne tættere på termin før lillebror kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at der sker noget og at du ved at din krop er ved at gøre sig klar :loveshower

Dette er bestemt ikke for at være en lyseslukker eller for at tage glæden fra dig, men personligt ville jeg ikke ikke synes det var 100% lykke at føde allerede nu, hvis jeg havde termin sidst i september. Selv om jeg har termin i første halvdel af september vil jeg meget gerne tættere på termin før lillebror kommer.

Nej, det ville klart være, at foretrække hvis tøsen blev i mavsen til i hvert fald midten af september.

Glæder mig blot over, at vi rykker i den rigtige retning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder som et skridt på vejen. JEGE VIL OGSÅ! ;)

Men hvordan ved man om den er gået? tænker når nu du har prøvet det før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville klart være, at foretrække hvis tøsen blev i mavsen til i hvert fald midten af september.

Glæder mig blot over, at vi rykker i den rigtige retning...

Men så da lige i vores gættetråd at dit trold er ret meget større end gennemsnittet, så det hænger måske meget godt sammen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville klart være, at foretrække hvis tøsen blev i mavsen til i hvert fald midten af september.

Glæder mig blot over, at vi rykker i den rigtige retning...

Og det kan jeg selvfølgelig sagtens forstå - det er jo september lige om lidt :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder som et skridt på vejen. JEGE VIL OGSÅ! ;)

Men hvordan ved man om den er gået? tænker når nu du har prøvet det før ;)

Nu ved jeg ikke, hvordan man ved det.. Men tænker at man nok ikke helt er i tvivl. Det skulle være ret slimet! MEN husk på, at det vidst ikke er hos alle at slimproppen går.. Det mener jeg at have læst et sted!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ikke i tvivl når slimproppen er gået❤ der kommer meget tykt slim ud man næsten kan trække i❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blink.gif Synes godt nok at September kommer tæt på nu!

Spændende med slimproppen og hvor længe der går, inden i bliver forældre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha ved mug gik slimproppen 3 timer efter kom min datter ca.. spændene hvornår det sker.. synes at jeg selv er utålmodig efterhånden...!!! og jeg har næsten 7 uger tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooorv hvor er det spændende!!! YAY! tillykke med proppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende... :)

Men den kan jo desværre gendanne sig igen...

Men måske erfødslen snart på vej hos dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan der sive fostervand ud når " proppen" ikke er gået? Bare lige en tanke...man får jo så tit af vide at man skal holde øje med at ens fostervand ikke siver... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg også æren af at opleve slimproppen gå - startede igår sammen med kraftige plukkeveer og i morges kom det sidste sammen med en meget lille blødning.. så tror også min krop gør sig klar stille og roligt - men var også aktiv hele dagen igår med at hjælpe manden på arbejde i 13 timer så har nok "fremoromovokeret" en del plukkeveer... men idag er de ovre ;) så håber da på en fødsel om 3-4 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha måske snart en fødsel til dig ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER