skat87

Danland Søndervig med baby.

2 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg har for første gang bestilt et ophold i et badeland, Danland i Søndervig, og først bagefter tænker jeg på det praktiske.

Jeg skal afsted sammen med min veninde og mine 2 børn på 2år og 2mdr, den store på 2 år har jeg styr på, han bliver ingen problem at have med, er lidt mere i tvivl med den lille på 2mdr.

Hun er flaskebarn, så hvad gør man rent praktisk inde i badelandet når hun bliver sulten, laver man bare en flaske på stedet og giver hende, eller kan man gå lidt væk og sidde?

Hvordan foregår det omkring omklædning, er det baby-venligt og er der ting jeg skal være opmærksom på?

Er der nogen former for kravlegårde eller andre ting hvor hun kan ligge og slappe lidt af?

Er der evt andre tip i vil af med, så kom endelig med dem.

Mvh

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været i Danland i Søndervig med Lise her i juli måned, da hun var 5 mdr.

I omklædningen har de 2 pusleborde og et lille badekar med tilhørende bruser. Der var dog ingen prop i badekarret <_< ingen kravlegård, skråstol el. lign. så ikke super babyvenligt vil jeg sige. Der var dog en enkelt højstol, men Lise var bare stadig for lille til at sidde rigtigt i sådan en. Når jeg skulle klæde om, måtte jeg ligge hende fra mig på bænken oven på sin dyne, og så måtte jeg stå op ad siden på hende for at forhindre hende i at trille ned.

Inde i selve badelandet har de et lille babybassin, som er meeeeget lavvandet. Der er borde med stole rundt omkring, så jeg satte mig bare der og ammede bagefter. Så lagde jeg et foldet håndklæde på bordet og lagde dynen henover, så lå hun oven på den og sov (jeg var lige ude i omklædningen og vaske hende/give hende tøj på først). Der var ret varmt derinde, så hun blev lidt svedig, så giv meget tyndt sommertøj på.

Der er også en lille restaurant/bar inde i badelandet, så man kan sidde ved bordene der og spise. Vi tog pusletaske osv med ind og havde stående ved et bord vi havde udvalgt til os, imens vi badede.

Der er også nogle liggestole rundt omkring, nogle står bagerst og nede i hjørnerne, så hvis der ellers ikke er overfyldt med mennesker er det til at komme lidt afsides.

Vær opmærksom på at i betaler for hvor lang tid i vil være derinde og hvis man overskrider tiden, så duer ens kort ikke i den der sluse man går ud ad bagefter, når man kommer fra omklædningen. Vi overskred vores tid og måtte kravle over (der var ikke noget personale til stede) :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER