tsecret

Blod i trussen

9 indlæg i dette emne

Har lige opdaget en stor plet rødt blod da jeg var ude og tisse. Det var meget klarere og ligesom "nyere" end det plejer at være ved mens, plus at jeg lige har haft mens og den plejer aldrig at være uregelmæssige på den hurtige måde...

Hvad kan det være? Vi sexede i går, men det var ikke voldsomt og bløder aldrig efter sex, plus at det først var nu her ved 15-tiden...

Regner ikke med det er noget alvorligt, men kan det mon være positivt?

Synes det er at overreagere at ringe til lægen, hvad synes i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige opdaget en stor plet rødt blod da jeg var ude og tisse. Det var meget klarere og ligesom "nyere" end det plejer at være ved mens, plus at jeg lige har haft mens og den plejer aldrig at være uregelmæssige på den hurtige måde...

Hvad kan det være? Vi sexede i går, men det var ikke voldsomt og bløder aldrig efter sex, plus at det først var nu her ved 15-tiden...

Regner ikke med det er noget alvorligt, men kan det mon være positivt?

Synes det er at overreagere at ringe til lægen, hvad synes i?

Jeg følge lige med på side linjen - jeg står selv i nøjagtig samme situation :blink

Jeg har selv tænkt på, om det kunne være livmoderslimhinden, som evt. er meget sart? Det havde jeg på et tidspunkt, men da blødt jeg primært efter samleje også evt. lidt den efterfølgende dag - men aldrig så jeg har måtte bruge bind. Det må jeg nu i hvert fald.

Jeg begyndte også at bløde pludseligt i går, og i dag er det kun når jeg tørre mig <_<

Mon ikke der er nogle eksperter derude som kan hjælpe os :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle bløder en lille smule når det befrugtede æg sætter sig fast.

Men sex'en fra igår kan ikke allerede have resulteret i et befrugtet æg der sidder fast. Men hvis i har haft sex inden igår kan det da være :goodluck

Det kan også bare være du har haft sarte slimhinder igår. Det kan godt give en lille blødning når man sexer.

Ægløsning kan også give en lille ubetydelig blødning.

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle bløder en lille smule når det befrugtede æg sætter sig fast.

Men sex'en fra igår kan ikke allerede have resulteret i et befrugtet æg der sidder fast. Men hvis i har haft sex inden igår kan det da være :goodluck

Det kan også bare være du har haft sarte slimhinder igår. Det kan godt give en lille blødning når man sexer.

Ægløsning kan også give en lille ubetydelig blødning.

:kram :kram :kram

Tak for et lille råd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha, skægt det er lige samtidig Louise! Lad os håbe det på en eller anden måde betyder vi kan følges til en terminsgruppe snart ;)

Hmm, kan stadigvæk ikke helt regne ud hvad det er, men...

Vi har haft sex inden i går, men synes stadig det er meget tidlig i min cyklus til at jeg tror på det er et æg der sætter sig fast.

Men i hvert fald meget rart at høre at det nok sandsynligvis er noget helt ufarligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ikke kunne sige hvad det er, men jeg er ret sikker på det er ufarligt. Nu er min cyklus (eller mangel på samme) jo ikke just et forbillede, men jeg har prøvet det du beskriver et par gange; at der pludselig ved et toiletbesøg er helt frisk blod og også mere end bare en svag lyserød glød på toiletpapiret... Og ved næste toiletbesøg er der intet og det kommer heller ikke tilbage.

Det er mega irriterende og frustrerende, men bekymret tror jeg ikke du skal være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha, skægt det er lige samtidig Louise! Lad os håbe det på en eller anden måde betyder vi kan følges til en terminsgruppe snart ;)

Hmm, kan stadigvæk ikke helt regne ud hvad det er, men...

Vi har haft sex inden i går, men synes stadig det er meget tidlig i min cyklus til at jeg tror på det er et æg der sætter sig fast.

Men i hvert fald meget rart at høre at det nok sandsynligvis er noget helt ufarligt :)

:glad Det kunne være rigtig fedt :glad

Hehe.. Min mand har lige sagt til mig i dag, at nu måtte jeg lige få styr på skidtet, hvis ikke det skulle ende med en vinterbaby :P

Status herfra er, at jeg faktisk småbløder på 3 dag nu - så nu er det ved at være nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde...og skægt det der med jeres pletblødning på det der tidspunkt for jeg havde også pletblod ca 18. december...og ØMME bryster... menses kom omkring juleaften, og det var en voldsom omgang med lidt klamt blod...så kan det mon være biokemisk abort eller hvad? :-)

(havde ellers tænkt mig at teste inden nytårsaften hvis menses udeblev)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan lige opdatere her, og fortælle at der ikke er kommet mere pletblødning endnu.

Venter spændt på at mens ikke dukker op i næste uge!

Hica - det kan måske godt have været en bio, men det kan også ligeså gerne være en lidt anderledes mens. Jeg synes, især nu hvor man holder så godt øje, at der godt kan være forskel på de forskellige mensperioder... Håber snart den er der for dig dog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER