JMK-Baby

Helt ny og uerfaren på området

6 indlæg i dette emne

Hej alle I dejlige damer herinde.

Tillykke til jer alle at I/vi er kommet så langt! :gp

Jeg er idag 13 uger og 5 dage henne og det er min allerførste gang. Det var på ingen måde planlagt, så det har været noget af en omvæltning for min kæreste og jeg at skulle forholde os til. Det er vildt at tænke der kommer en lille ny til februar.

Jeg er også ny herinde og har faktisk luret et stykke tid. Synes det er en god ide og har altså nu besluttet mig at sige hej til jer alle og se om det er noget for mig :balloons

Er der andre som har samme terminsdag som mig? 08.02.13. Og måske også førstegangsfødende? Det kunne være sjovt.

Jeg har haft SÅ meget kvalme og har været nødt til at spise hver anden time.. Også om natten!!! Jeg har derfor taget ca. 6 kg på. Det er SÅ irriterende, for indtil videre kan man kun se min nye delle!! Jeg er normalt ikke så madglad, så er faktisk ved at være træt af at spise.. Jeg har heller aldrig vejet så meget før, som jeg gør nu. Efterhånden gider jeg ikke det pålæg man kan få i Lidl, Fakta osv - så nu er jeg strandet ved drikkeyoghurt... :unsure Men det virker da endnu. Kvalmen er også heldigvis ved at aftage. Men har stadig ikke rigtig lyst til at spise.. Gør det jo selvfølgelig alligevel, men ÅH hvor synes jeg der går meget tid med at proppe i hovedet..

Vi har været til første scanning og det hele ser så fint ud, og så var der to som blev glade.. :D

I søndags fortalte vi familien det. De fik hver et hjemmemalet krus med deres nye titel på.. :) Det var en helt speciel dag fyldt med nye følelser og kærlighed over hele linjen :loveshower Jeg er den første af os 4 søskende til at være gravid.. Så der er et par stykker der glæder sig til at blive bedsteforældre og mostre..

Ja, det var det jeg havde på hjertet her første gang. Jeg håber I vil tage godt imod mig og at dette forum kan blive en skøn måde at dele erfaringer og tanker.

Det allerbedste hilsner fra hende den uerfarne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I have :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Jo flere jo bedre :rolleyes og tillykke med maven, jeg er sikker på du vil finde ud af at det her er den mest fantastiske overspringshandling :whistling ( sagde hende der burde skifte indholdet i kaninburet )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER