Tinakp

Tinakp's mavebilleder

44 indlæg i dette emne

Hvor er hvalen henne? :unsure Jeg ser kun en smuk gravid kvinde!

Det var sødt sagt Thalia... måske en lille overdrivelse - men synes bare at det er det dyr, der kommer tættest på. Jeg føler mig i hvert fald som en hval... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii endelig mavebilleder af smukke dig :loveshower

Du bærer bare de 17 kg SÅ flot! De sidder jo helt perfekt - og det er den smukkeste babyhule, du bærer rundt på :loveshower Synes bestemt heller ikke jeg kan se nogen hval!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig (sådan følte jeg mig også selv :rolleyes ), men du ligner altså på ingen måde en hval :kram2 du ligner derimod en smuk gravid kvinde med den fineste runde mave :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii endelig mavebilleder af smukke dig :loveshower

Du bærer bare de 17 kg SÅ flot! De sidder jo helt perfekt - og det er den smukkeste babyhule, du bærer rundt på :loveshower Synes bestemt heller ikke jeg kan se nogen hval!

Hvor er du bare dejlig Louise vibe... tak for de utrolig flotte ord... det er lige noget der rammer i hjertet på en følsom hval....:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig (sådan følte jeg mig også selv :rolleyes ), men du ligner altså på ingen måde en hval :kram2 du ligner derimod en smuk gravid kvinde med den fineste runde mave :gravid

Det er rart når folk kan sætte sig ind i hvordan man føler sig... og tak for de søde ord Mette... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nye mavebilleder - fra uge 40+0..... (søndag d. 5 august 2012)

IMG_0944.jpg

IMG_0945.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der mavebilleder fra "ovetiden"

uge 40+4..... (but who is keeping track of the time.... det gør jeg i hvert fald....!)

IMG_0952.jpg

IMG_0953.jpg

Torsdag d. 9. august 2012................. please lad det blive vores datters fødselsdag.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre - vil også gerne føde i dag - Skal vi lave en aftale om at mødes på FG i aften??? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en flot mave.. Stor og smuk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare så smuk den mave! :gravid Og hvor er den bare stor nu! Kan godt forstå du gerne snart vil føde, det må være tungt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre - vil også gerne føde i dag - Skal vi lave en aftale om at mødes på FG i aften??? :lol

Tak for det... :loveshower ja det synes jeg at vi skal! Hva tid siger vi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en flot mave.. Stor og smuk :loveshower

He he tak... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er bare så smuk den mave! :gravid Og hvor er den bare stor nu! Kan godt forstå du gerne snart vil føde, det må være tungt! :D

Tak skal du have... :loveshower ja den er bare stor og TUNG nu... mit bækken/mine hofter har det heller ikke for godt længere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der lige mavebilleder fra uge 41+0:

 

IMG_0968.jpg

Søndag d. 12. august 2012

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er den ikke begyndt at kigge noget mere nedad den mave? Lad os håbe at det kun er timer du skal tælle inden bebs kommer ud :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den ikke begyndt at kigge noget mere nedad den mave? Lad os håbe at det kun er timer du skal tælle inden bebs kommer ud :bd :bd :bd

Jo det synes jeg bestemt også at den gør - det kan jo ikke blive ved med at gå - ellers ender det jo med at jeg sparker til den.. :rolleyes :lolhit

Ja det håber jeg også.... det kunne være dejligt at hun kom, inden igangsættelsen i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukt :loveshower

Tak Maja... :loveshower skal vi ikke snart se nogle flere mavebilleder af dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt at kunne se udviklingen :)

Kan heller ikke se nogen hval, men kun en meget smuk gravid kvinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER