Sign in to follow this  
Followers 0
Tinakp

Tinakp's mavebilleder

44 posts in this topic

Hvor er hvalen henne? :unsure Jeg ser kun en smuk gravid kvinde!

Det var sødt sagt Thalia... måske en lille overdrivelse - men synes bare at det er det dyr, der kommer tættest på. Jeg føler mig i hvert fald som en hval... :rolleyes

Jubiii endelig mavebilleder af smukke dig :loveshower

Du bærer bare de 17 kg SÅ flot! De sidder jo helt perfekt - og det er den smukkeste babyhule, du bærer rundt på :loveshower Synes bestemt heller ikke jeg kan se nogen hval!

Annonce ♥

Kan godt forstå dig (sådan følte jeg mig også selv :rolleyes ), men du ligner altså på ingen måde en hval :kram2 du ligner derimod en smuk gravid kvinde med den fineste runde mave :gravid

Annonce ♥

Jubiii endelig mavebilleder af smukke dig :loveshower

Du bærer bare de 17 kg SÅ flot! De sidder jo helt perfekt - og det er den smukkeste babyhule, du bærer rundt på :loveshower Synes bestemt heller ikke jeg kan se nogen hval!

Hvor er du bare dejlig Louise vibe... tak for de utrolig flotte ord... det er lige noget der rammer i hjertet på en følsom hval....:lolhit

Annonce ♥

Kan godt forstå dig (sådan følte jeg mig også selv :rolleyes ), men du ligner altså på ingen måde en hval :kram2 du ligner derimod en smuk gravid kvinde med den fineste runde mave :gravid

Det er rart når folk kan sætte sig ind i hvordan man føler sig... og tak for de søde ord Mette... :loveshower

Annonce ♥

Så er der nye mavebilleder - fra uge 40+0..... (søndag d. 5 august 2012)

IMG_0944.jpg

IMG_0945.jpg

Annonce ♥

Så er der mavebilleder fra "ovetiden"

uge 40+4..... (but who is keeping track of the time.... det gør jeg i hvert fald....!)

IMG_0952.jpg

IMG_0953.jpg

Torsdag d. 9. august 2012................. please lad det blive vores datters fødselsdag.... :rolleyes

Annonce ♥

Jeg krydser fingre - vil også gerne føde i dag - Skal vi lave en aftale om at mødes på FG i aften??? :lol

Annonce ♥

Nøj en flot mave.. Stor og smuk :loveshower

Annonce ♥

Den er bare så smuk den mave! :gravid Og hvor er den bare stor nu! Kan godt forstå du gerne snart vil føde, det må være tungt! :D

Annonce ♥

Jeg krydser fingre - vil også gerne føde i dag - Skal vi lave en aftale om at mødes på FG i aften??? :lol

Tak for det... :loveshower ja det synes jeg at vi skal! Hva tid siger vi?

Annonce ♥

Nøj en flot mave.. Stor og smuk :loveshower

He he tak... :loveshower

Annonce ♥

Den er bare så smuk den mave! :gravid Og hvor er den bare stor nu! Kan godt forstå du gerne snart vil føde, det må være tungt! :D

Tak skal du have... :loveshower ja den er bare stor og TUNG nu... mit bækken/mine hofter har det heller ikke for godt længere..

Annonce ♥

Så kom der lige mavebilleder fra uge 41+0:

IMG_0968.jpg

Søndag d. 12. august 2012

Annonce ♥

Annonce ♥

Er den ikke begyndt at kigge noget mere nedad den mave? Lad os håbe at det kun er timer du skal tælle inden bebs kommer ud :bd :bd :bd

Annonce ♥

Er den ikke begyndt at kigge noget mere nedad den mave? Lad os håbe at det kun er timer du skal tælle inden bebs kommer ud :bd :bd :bd

Jo det synes jeg bestemt også at den gør - det kan jo ikke blive ved med at gå - ellers ender det jo med at jeg sparker til den.. :rolleyes :lolhit

Ja det håber jeg også.... det kunne være dejligt at hun kom, inden igangsættelsen i morgen....

Annonce ♥

Smukt :loveshower

Tak Maja... :loveshower skal vi ikke snart se nogle flere mavebilleder af dig?

Annonce ♥

Hvor er det fedt at kunne se udviklingen :)

Kan heller ikke se nogen hval, men kun en meget smuk gravid kvinde :biglove

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0