Nitzen1987

Tigerspring - hvordan takler jeres børn dem?

7 indlæg i dette emne

Hvordan takler jeres børn tigerspringene? Hvordan opfører de sig, mens det står på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der har været lidt variation alt efter hvilket spring det har været, men nogen af de ting der er gået igen, er:

* Sover dårligt (lidt og i korte lure) om dagen

* Vågner oftere end ellers om natten

* Mister appetitten

* Er bange for at blive efterladt - bliver pludselig helt ked af det, hvis jeg går fra stuen i 2min, hvilket ellers aldrig er et problem. (først i de seneste spring)

* Bange for fremmede

* Er sindssygt pyldret!

Har du ikke 'Vidunderlige uger'? Der står stort set alle symptomer godt beskrevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo... Men den ligger der hjemme og jeg skal være hos mine forældre til på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været lidt variation alt efter hvilket spring det har været, men nogen af de ting der er gået igen, er:

* Sover dårligt (lidt og i korte lure) om dagen

* Vågner oftere end ellers om natten

* Mister appetitten

* Er bange for at blive efterladt - bliver pludselig helt ked af det, hvis jeg går fra stuen i 2min, hvilket ellers aldrig er et problem. (først i de seneste spring)

* Bange for fremmede

* Er sindssygt pyldret!

Har du ikke 'Vidunderlige uger'? Der står stort set alle symptomer godt beskrevet :)

Jeg har lige købt min, den er på vej med posten :loveshower - man kan ovenikøbet tilmelde sig et nyhedsbrev/e-springvækkeur der lige giver en et prej om hvornår man kan forvente et tigerspring http://www.vidunderligeuger.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

uhh og man kan få den som app også! Nu er den downloaded :whistling

Har simpelthen overhovedet ikke sat mig ind i det her 'spring-halløj', men kan godt lide ideen om at være advaret <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever Lise som mere pylret under et spring, dvs. hun vil være oppe på armen konstant og bliver meget ked hvis jeg prøver at lægge hende fra mig.

Så har hun pt en periode hvor hun har sindssygt svært ved at koncentrere sig om at spise - hun tager lige fat i brystvorten og så slipper hun meget hurtigt igen og hovedet kører bare rundt på hende, hun er meget urolig og vil kigge rundt på alt muligt omkring hende. Det kan tage laaaang tid at komme igennem en amning på denne måde :zzz

Og så har hun perioder hvor hun sover rigtig dårligt - dvs næsten intet overhovedet en hel dag og så er hun totalt smadret om aftenen og tuder en del inden hun endelig falder i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER