Julie Staal

kvalme og opkasr

6 indlæg i dette emne

Hej Alle :-)

Undskyld den ligetil overskrift, men det er jo det, det er.

Jeg har siden uge 5 haft opkast og kvalme hverdag.. er nu i slutningen af uge 13 og bøvler stadig RIGTIG meget med det.

Er der nogen af jer der heldigvis er sluppet af med det, eller følger det også jer?

Hvad gør i?

Mvh Julie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at snakke med din læge om det er muligt at blive henvist til akupunktur det sted du skal føde?? Jeg ved ikke om de har det der hvor du skal føde, men det er da en mulighed.. Jeg har haft rigtig stor glæde af det, og har ikke kastet op de sidste 4 dage, lider kun af kvalme hvis jeg ikke husker at spise eller bliver stresset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg led også rigtig meget af kvalme og opkast fra uge 6 og indtil jeg i sidste uge kontaktede lægen.. Han gav mig nogle piller, som er specielt til gravide.. Og de har hjulpet rigtig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overstået mit kvalme. Dvs det kan godt komme en sjælden gang imellem, men jeg slipper heldigvis for det til hverdag.

Jeg synes også du skal jeg kontakte til lægen. Måske han/hun kan hjælpe jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også stoppet. Det er vel en uges tid siden.

Jeg har dog stadig lidt underlig appetit, og jeg har da også haft få tilfælde mig lidt kvalme sidste på eftermiddagen/først på aftenen, men ikke noget slemt.

Håber dit snart går over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine to første graviditeter kastede jeg op til omkring uge 16/17. Jeg vil anbefale dig at kontakte læge og høre om der ikke er noget der kan gøres. Ville jeg ønske jeg selv havde gjort når jeg ser tilbage (specielt i forhold til det store vægttab jeg havde).

Denne gang har jeg ikke været præget af det i samme grad.

Men jeg synes du skal kontakte lægen, hvis det gør din hverdag ulidelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER