My-Moren

Sidste lægebesøg

8 indlæg i dette emne

Ja nu er jeg 34+1 og skal til 3. og sidste læge besøg (lidt forsinket, fordi jeg havde glemt det...;) ) Jeg husker ret tydeligt første lægebesøg! Eller første besøg ved læge sekretæren.. Det er en lidt anden følelse man sidder med nu synes jeg. Jeg er stadig glad og lykkelig over at være gravid, men der er andre ting der er i ens hoved, dengang tænkte jeg ikke på fødslen - primært på mine blødninger. Og jeg havde ikke et muligt vendingsforsøg på tavlen, der var en del dengang som ikke var relevant på samme måde, som nu :)

Tiden er jo gået så hurtigt! Men jeg er klar, både til lægebesøg og til at møde vores lillemand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine tanker har også ændret sig undervejs må man sige, men det bliver simpelthen så godt....

Skal også til scanning d. 15/8.... hi hi hi.... Jeg håber bare lillepigen har taget på :) Det er da simpelthen den mest spændende tid vi går i møde Majken :) Er glad for at følges med jer herinde.... og jeg håber vi holder ved vores terminsgruppe på den anden side af fødslen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tankerne har ændret sig en del siden første lægebesøg :loveshower Jeg har egentlig været til det der burde være det sidste lægebesøg, men jeg var inde hos en studerende som mente det sidste besøg lå i uge 35 og så var jeg pludselig ikke sikker mere, så jeg får lige en ekstra tur hos hende midt i august :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde mit sidste lægebesøg for 2 uger siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge den seddel jeg fik ved 1. læge besøg og på min læges hjemmeside, så ligger sidste læge besøg i uge 32... Ja - UPS :) Havde fuldstændig glemt alt om det, læste i min graviditetsbog, at nu var det tid til sidste læge besøg.. Men det går jo nok også at det ligger nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha ja det går stærkt. Jeg skal mit sidste læge besøg i morgen uge 33 jeg har ikke lige fået lavet en tid inden lægens ferie, men sikker på alt er okay i morgen. Her er det os andre tanker der flyver rundt, men det nok meget normalt , så det lige meget hvor mange man har :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det går stærkt!!

Mit besøg gik fint.. Der var et lille plus på Leukocytter i min urin (har googlet mig til at det er hvide blodlegemer), så min prøve er sendt til dyrkning. Men det er nu ikke noget jeg er bekymret for! :)

Ja, ellers var alt andet fint, det var et dejligt sidste lægebesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej da får lige set at jeg har skrevet en dato på vandre journal og et anden dato i min kalender :prik så jeg kommer ikke til noget læge besøg :box men så glæder jeg mig til i morgen, skal jeg til JM :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER