Solvej99

Donere legetøj til hospitalerne

4 indlæg i dette emne

Jeg synes at have læst et sted, at børneafdelingerne på landets hospitaler trænger til noget legetøj. Kan bare ikke lige huske hvor jeg læste det og hvordan det i så fald foregår med donationen.

Er der nogen, der ved noget? Tager de kun imod nyt legetøj eller pengedonationer?

Jeg har nemlig en MASSE brugt legetøj, som jeg meget gerne ville give til børneafdelingerne. Men jeg er bare i tvivl om det overhovedet er noget de er interesseret i at tage imod og hvor jeg i så fald skulle henvende mig.

Ellers kan jeg jo også vælge at give det til Mødrehjælpen i stedet for :)

Håber der er nogen, der ved noget :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske det er i min tråd, vi har doneret rigtig meget.

Jeg syntes du skulle ringe derop og spørge hvad de helst vil have :balloons

Der er også nogle BA som gerne vil have brugt tøj osv.

Der skulle være flere med din holdning, de børn som er indlagt, eller deres søskene lider nok last i forvejen, så godt legetøj er en dejlig adspredelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er i min tråd, vi har doneret rigtig meget.

Jeg syntes du skulle ringe derop og spørge hvad de helst vil have :balloons

Der er også nogle BA som gerne vil have brugt tøj osv.

Der skulle være flere med din holdning, de børn som er indlagt, eller deres søskene lider nok last i forvejen, så godt legetøj er en dejlig adspredelse :biglove

:super tak for dit svar.

Er glad for at høre at det nok er noget, der kan bruges. Så jeg vil da lige prøve at give nogle hospitaler et par kald :) Er der nogen, der kender til et sted i København, hvor de har særligt brug for det?

Jamen jeg synes bare at vi har så meget legetøj, så det kan da lige så godt gøre nytte :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at give legetøj og tøj til krisecentre mange kommer jo om natten eller aftenen pg har ikke nået og få noget med til deres børn

Har aldrig tænk på at sygehusene manglede var nok så naiv og tro de fik hva de skulle bruge ;-) måske man skulle overveje dem næste gang der skal sorteres

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER