lea 1309

er i os i gang

17 indlæg i dette emne

Her har jeg i weekenden ordnet værelse og er i fuld sving med at vaske lyserødt og få lavet det klar :loveshower for inden vi ser os om er August gået, syns denne sommer er gået hurtigt.

jeg skal have mit 5 barn i skole den 16 August også der kun 3 uger til vores prinsesse kommer til verden :loveshower

Er i andre os så småt i gang ??? det jo så hyggeligt at gå og ordne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er netop det jeg har brugt min dag på igår og idag :) det er så hyggeligt..., og jeg kan mærke forventnings glæden inden i.... Jeg er klar til om 4 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik puslepladsen på plads sidste weekend. Denne her weekend er brugt på at købe en madras til sengen, sengen som skal slibes og males næste weekend.. Også skulle vi være helt klar :) Mangler bare en negleklipper ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skippede negle klipperen... Da damen i babysam sagde at neglene skule nulres af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lige jeg tager et par billeder af værelset og sætter i min graviditets tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha jeg mangler at købe meget - og det jeg har købt står i en lejet boks.. måske jeg snart skulle igang ;)... meeen vi skal renovere børneværelse i september.. så det eneste direkte uundværlige er jo vugge og pusleplads indtil da... meeen skal da have kigget på hvor meget tøj jeg mangler også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skippede negle klipperen... Da damen i babysam sagde at neglene skule nulres af

Hvordan dælen skal man nulre dem af??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan dælen skal man nulre dem af??

Så vidt jeg har hørt er de så bløde i starten at de kan/skal nulres af fordi de er så bløde. Efter et stykke tid vil man skulle bruge klipper eller saks. Har fået af vide at man sagtens kan bruge en 3i1 saks hvis i har sådan en i forvejen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har hørt er de så bløde i starten at de kan/skal nulres af fordi de er så bløde. Efter et stykke tid vil man skulle bruge klipper eller saks. Har fået af vide at man sagtens kan bruge en 3i1 saks hvis i har sådan en i forvejen :-)

Det er nemlig helt rigtigt, neglene er MEGET bløde i starten, så derfor nulre man dem af - jeg har tit siddet og nulret dem, når jeg har ammet - og hvis de er helt umulige at nulre af, fordi de er blevet stærke, så har jeg klippet en lille split ude i kanten og nulret dem af på den måde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg har hørt er de så bløde i starten at de kan/skal nulres af fordi de er så bløde. Efter et stykke tid vil man skulle bruge klipper eller saks. Har fået af vide at man sagtens kan bruge en 3i1 saks hvis i har sådan en i forvejen :-)

Det er nemlig helt rigtigt, neglene er MEGET bløde i starten, så derfor nulre man dem af - jeg har tit siddet og nulret dem, når jeg har ammet - og hvis de er helt umulige at nulre af, fordi de er blevet stærke, så har jeg klippet en lille split ude i kanten og nulret dem af på den måde....

Okay :) Jamen så mangler vi ikke at købe mere til lillemanden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har intet gjort klar endnu.. Det sker nok i sidste øjeblik..

Gider ikke gå og glo på vugge, kravlegård og babytøj når jeg alligevel går 14 dage over <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået samlet vores puslebord og den 40 år gamle vugge, vasket alt tøjet, pakket tasken til hospitalet, så vi er klar til lille søster kommer til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler lige tasken til sygehuset og gøre liften klar :loveshower nå ja og detførste sæt tøj hun skal ha på hjem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at have købt det vi mangler, jeg tror kun det er puslepuden der mangler - af de ting der skal være klar inden fødslen. Men der er intet der er gjort klar endnu. Vi har ikke noget værelse til troldepigen endnu, vi skal have en væg op først.. Så tingene vil ligesom bare være 'i vejen'.

Men jeg har vasket det meste tøj og lagt det fint i str orden i skabet. Jeg skal have vasket den sidste 'portion' der er kommet ind af døren samt sengetøj, lagner og betræk på alle madrasserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes faktisk vi er meget tæt på at være der. Børneværelset er klar og jeg tror også vi har fået købt alt det nødvendige. Er så småt begyndt at pakke nogle ting til Fødegangen hen ad vejen.

Men der kan jo være læææænge til, så vi har ikke sat autostol i bilen og rykket rundt i soveværelset endnu (hvor Fister jo skal bo det første stykke tid). Og så er der hjemmebag og frysemad og alt det dér. Vi skal lige have ryddet lidt ud i vores lille fryser, før jeg begynder at tænke på det.

Fisters tøj har jeg vasket hen ad vejen, som vi har fået det, og forleden lagde jeg det i størrelsesorden i skabet. Tror mest det er pga. utålmodighed, at der er styr på så meget halvanden måned før termin.

("kigger lige ned på min højspændte mavse og siger: "Du må godt komme lidt tidligt", før jeg synes godt nok han trykker mig her, dér og allevegne efterhånden").

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er Tremmesengen samlet og reolen færdig..... og pt. er jeg igang med første portion babytøj i vaskemaskinen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes faktisk vi er meget tæt på at være der. Børneværelset er klar og jeg tror også vi har fået købt alt det nødvendige. Er så småt begyndt at pakke nogle ting til Fødegangen hen ad vejen.

Men der kan jo være læææænge til, så vi har ikke sat autostol i bilen og rykket rundt i soveværelset endnu (hvor Fister jo skal bo det første stykke tid). Og så er der hjemmebag og frysemad og alt det dér. Vi skal lige have ryddet lidt ud i vores lille fryser, før jeg begynder at tænke på det.

Fisters tøj har jeg vasket hen ad vejen, som vi har fået det, og forleden lagde jeg det i størrelsesorden i skabet. Tror mest det er pga. utålmodighed, at der er styr på så meget halvanden måned før termin.

("kigger lige ned på min højspændte mavse og siger: "Du må godt komme lidt tidligt", før jeg synes godt nok han trykker mig her, dér og allevegne efterhånden").

Den er jeg SÅ meget med på. Jeg prøver at fortælle hende hun gerne må komme i uge 37 :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER