Natascha Arnvig Nielsen

Er bare såå stolt af min store pige....

5 indlæg i dette emne

Som for Første gang har lavet stort på toiletet igår :balloon

Vores Store pige der meget snart bliver 5 år har haft meget svært ved at kunne lave stort på toiletet, det har ikke gjort det bedre af at for 6 måneder siden skiftede hun børnehave fordi hun ikke var glad for at være i den andn, men efter hun er kommet i den nye er der bare sket en masse.

Selve det med bleen mistænker vi at da hun startede i den gamle børnehave, har det sket en episode i børnehaven, for da hun første gang tissede i bukserne hjemme, blev hun helt bange og rigtig meget ked af det, siden har vi haft store problemer med bleen, men da hun så stoppede i den gamle børnehave gik der ca 14 dage, så var hun næsten ble fri.

Grunden til næsten var at hun ikke kunne lave stort på toiletet bleen har været en slags tryghed for hende, og tror hun ikke rigtig har kunne finde ro til at lave stort på toiletet, også selv om vi har læst bøger og det hele mens hun har siddet og prøvet men der er aldrig sket noget, og var vi steder hvor der ikke har været mulighed for at få ble på eks i børnehaven, har hun holdt på det, og gået og haft sådan ondt i maven, så hun fik ble på når hun skulle lave stort, og af igen med det samme når det var gjort.

Men så igår efter en super dejlig og hyggelig dag i Givskud Løvepark UDEN ble, skulle vi spise aftensmad ved min mor.

Og da tøsen kommer og siger hun skal lave stort siger far at vi går ud på toiletet (hvilket vi plejer, der plejer bare ikke at ske noget)

Så sidder tøsen og laver på godt dansk LORT på toliletet :glad :glad

Tror i ikke lige mor her bare er så glad og stolt over min store pige :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun dygtig :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det et stort fremskridt!! Tilykke..! :loveshower

(Griner i øvrigt over jeg oprigtigt kan sætte mig ind i begejstringen for ens barns afføring - Herhjemme har pigebarnet ondt i mavsen, så vi jubler af glæde hver gang der kommer en "bonusble")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lorten :) og ja det et kun herinde på sådan et forum man kan forvente at møde begejstrede tilråb når ens unge skider på toilettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt. Vi har også et barn med maveproblemer så jeg kender til jublen over succes på toilettet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER