Guest

Menstruation efter fødsel

6 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.

Simon bliver 8 uger på lørdag og jeg har fået menstruation <_<, (eller har optræk til det) .

Mit barselsflå stoppede efter 4 uger og jeg blødte kun den første uge, så jeg er ret sikker på at det er det der er på vej.

Men er det ikke ret tidligt? Hvor længe gik der for jer?

Simon er fuldt ammebarn, og det "burde" jo forsinke processen, men åbenbart ikke for mig.

Jeg overvejer om jeg skal nævne det for læge/sp, men vil jo heller ikke virke fjollet.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik det efter 5 uger ca. Så det var ret bittert. Og der blev Zoey også fuldt ammet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores første barn blev ammet til han var 5 mrd fik mens ca mrd efter jeg stoppede med at amme

2 barn blev ammet til han var 4 mrd også der fik jeg mens mrd efter jeg stoppede amning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at vide at der også er andre der har fået det tidligt. Så sådan må det jo være. Jeg tror dog ikke lige at vi starter på pb2 lige nu.

Tak for jeres hurtige svar.

vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min blødning var 100% stoppet efter 10 dage- og da hun var 4/5 uger fik jeg min første mens- og så har den faktisk været stabil og ligget på 28/30 dage lige siden... Også selvom Esther er blev fuldammet til 4 mdr. og stadig ammes ud over grød/hovedmåltiderne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fuldammede også og fik første mens efter 7uger..

Ganske normalt.. Nogle er bare 'heldigere' end andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER