kirk85

WOW halvvejs

6 indlæg i dette emne

Hej skønne tøser,

WOW det er lige gået op for mig at jeg er halvvejs i dag!!!! Hold op tiden er gået hurtigt, så de næste 20 uger går garanteret end hurtiger.

Mens jeg skriver det her, kan jeg mærke min lille prinsesse i form af bobler, hvor er det bare fantastisk det her :loveshower

Kan i alle sammen have en god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årrh hvor skønt at høre :) Glæder mig også bare meget til at mærke min prinsesse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt for dig! Jeg har det lige omvendt, jeg føler at tiden snegler sig afsted og er kun 18+4.. Har tudeture lige i øjeblikket fordi jeg føler at det ALDRIG bliver december/at der er sååååå lang tid til selvom jeg snart er halvvejs. Men det kan også være fordi jeg ikke har noget at foretage mig til hverdag før d. 6/8..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt for dig! Jeg har det lige omvendt, jeg føler at tiden snegler sig afsted og er kun 18+4.. Har tudeture lige i øjeblikket fordi jeg føler at det ALDRIG bliver december/at der er sååååå lang tid til selvom jeg snart er halvvejs. Men det kan også være fordi jeg ikke har noget at foretage mig til hverdag før d. 6/8..

Har det ligesom dig med at jeg ikke har noget at lave før den 6/8.. Så er der alt for mange timer at tænke på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er vildt, at vi er / snart er halvvejs. Det bliver spændende, om tiden også går hurtigt "på den anden side" af de 20 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det ligesom dig med at jeg ikke har noget at lave før den 6/8.. Så er der alt for mange timer at tænke på det..

Håber godt nok at tiden kommer til at føles kortere for os når vi får noget at lave i hverdagen. Ellers kommer jeg da til at have jævnlige tudeture igennem resten af graviditeten.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER