SarahDK

Misundelse er en grim ting...

9 indlæg i dette emne

Nej jeg er faktisk ganske godt tilfreds med at være gravid og har det fint (hvis det ikke var for det andet sygdom jeg var rendt ind i, men som forhåbentlig er overstået nu). Men nu hvor august nærmer sig og alle jer med termin først i måneden er indenfor normal fødselsperiode kan jeg godt blive lidt misundelig. :blush

Glor på den ticker hver eneste dag for lige at følge op hvor langt jeg er og hvor langt der er igen. og Ihhh hvor ville jeg gerne have at min var lige så langt som jeres :P

Da jeg var 30 uger henne misundte jeg dem der var 34 uger henne. Det er jeg nu og så misunder jeg dem der er 37 uger henne.

Hvordan kommer det ikke til at gå når alle augustbabyerne kommer til at vælte frem :bd

Nå det er vel bare et udtryk for at man er ved at være klar til at tage i mod den lille ny. Ved godt jeg kan ramme september før jeg føder, så jeg væbner mig med tålmodighed. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tiden kommer hurtigere end i tror. Lige nu sidder og og håbede lidt på jeg havde længere til termin så lillemanden havde mere tid til at vende sig. Der er alt for kort tid til han skal have vendt sig og alt for kort tid til jeg skal tage beslutning om jeg vil føde ved sædefødsel eller kejsersnit :-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden kommer hurtigere end i tror. Lige nu sidder og og håbede lidt på jeg havde længere til termin så lillemanden havde mere tid til at vende sig. Der er alt for kort tid til han skal have vendt sig og alt for kort tid til jeg skal tage beslutning om jeg vil føde ved sædefødsel eller kejsersnit :-:

Jeg ved det godt og det er faktisk heller ikke fordi jeg har det sådan "at nu SKAL hun bare ud". Det er mere noget talnørderi oveni hovedet.

Håber virkelig de får lillemanden vendt på fredag og du lige meget hvad får en fantastisk fødsel. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dig. Sådan har jeg også haft det hele graviditeten. Men jeg stirrer nu stadig på den ticker en gang i mellem, og synes ikke lige den rykker sig synderligt hurtigt. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra juli TG - og kan SAGTENS nikke genkendende til dine tanker. Og tro mig - det bliver ikke bedre, hvis du pludselig står i venteposition, som jeg gør og har gjort i 10 dage nu :( Det er virkelig hårdt og jeg føler mig som et rigtig dårligt menneske, for jeg kan slet ikke magte at læse med herinde, som jeg ellers har gjort - frygten for, hvornår nogle fra gruppen overhaler een er så stor - og ja, det er jo virkelig latterligt, for selvfølgelig kommer vores barn også ud til os, men hjernen tænker bare ikke helt rationelt ;)

Jeg har desværre ikke nogle visdoms ord - ville bare tilkendegive, at jeg kender tankerne og står midt i dem nu ;) Håber ikke er der andre, som kommer til at vente i samme udstrækning som jeg gør.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig så udmærket godt Sara så misund du os bare og så ender du med at føde før os andre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, jeg har fuld forståelse for det i følerballoons.gif jeg har det lige sådan med den der er sat før mig.... og det er jo bare fordi vi glæder os så meget til at få vores små bebser...loveshower.gif og jeg er i hvertfald ved at være godt færdig med at være gravid.... jeg synes det er hårdt, selvom jeg ikke har de store generwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh er det mig eller går dagene ekstra langsomt for tiden! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghhh er det mig eller går dagene ekstra langsomt for tiden! :rolleyes

De går ekstremt langsomt.... ALT for langsomt.....whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER