baby_nr_3

Endelig det første lægebesøg

9 indlæg i dette emne

Juhuuu - endelig er tiden kommet til det første lægebesøg :balloon

Synes tiden er gået såååå langsomt, så dejligt at være nået hertil.Så bliver det pludseligt lidt mere virkeligt. Tror dog ikke jeg kan juble helt før efter NF.

Nå, men tæller i hvert fald ned :lolhit - kun 40 minutter til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det gik godt hos lægen. Jeg skal afsted i morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak, det gik rigtig fint. Fik lavet vandrejournal og udfyldt en masse papirer. Jeg fik ikke lavet GU, som det ellers har været kutyme ved de to forrige graviditeter (dengang var mine læger så også et par ældre mænd, mens jeg nu har tre kvindelige læger, som nok er i 30-40'erne alle sammen :lolhit ). Nå men slap i hvert fald for at ligge der med benene i vejret.

Derudover fik jeg taget blodprøver, og vi fik talt lidt om de to forrige forløb, som giver anledning til ekstra samtaler på sygehuset - og forhåbentlig en ekstra scanning eller to :whistling .

NF skal jeg åbenbart selv bestille tid til, så det har jeg netop gjort - til fredag d. 10/8 :loveshower Glæder mig allerede.

Held og lykke med din tur til lægen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at det gik godt. Og fint at du selv kunne bestille tid til scanning.

Efter hvad jeg kan læse mig til, så skal man i Odense først til et informationsmøde, inden man kan bestille tid til scanning. Håber bare ikke, at der går alt for lang tid, jeg kan næsten ikke vente til at se, om baby stadig har det godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint hos lægen. Jeg fik udfyldt vandrejournal og taget blodprøver.

Desværre har jeg fundet ud af, at jeg ikke er vaccineret for røde hunde, og jeg har heller ikke haft sygdommen, så nu skal jeg vist have taget nogle flere blodprøver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at det gik fint... Og øv med de røde hunde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lidt øv. Jeg var slet ikke opmærksom på det, så var jeg bare blevet vaccineret inden, vi begyndte projekt baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at det gik godt. Og fint at du selv kunne bestille tid til scanning.

Efter hvad jeg kan læse mig til, så skal man i Odense først til et informationsmøde, inden man kan bestille tid til scanning. Håber bare ikke, at der går alt for lang tid, jeg kan næsten ikke vente til at se, om baby stadig har det godt :-)

Jeg har altså ikke hørt noget om infomøde før scanning, og vi skal til NF den 1/8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pips, det kan godt være, jeg har misforstået det. Jeg hørte bare fra min veninde, at de havde været til informationsmøde, inden de kunne få en tid til NF. Men det er også snart 2 år siden, så det kan sagtens være lavet om.

Så vil jeg bare glæde mig til, at jeg får en tid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER