TroldeMor

TroldeMor's vandfødsel af Charlie <3

35 indlæg i dette emne

Sikke en drømmefødsel du har haft - helt fantastisk beretning.Og hvor er han nuttet jeres lille Charlie, og jeg synes det er SÅ fedt navn I har valgt :yipie

Ja, jeg føler mig meget heldig, at opleve en fødsel på den måde.... Det burde være alle forundt! :biglove

Og tusind tak..... Vi er også vilde med navnet :loveshower

Tak for en SMUK, SMUK, SMUK fortaelling om din vidunderlige droemmefoedsel af lille, dejlige Charlie

Jeg er helt oppe i lykkefeltet paa dine vejne, og fantastisk at du fik det, som du ville have det

Årh altså..... Hvor er du bare dejlig Camilla!! Tusind, tusind tak for de smukke ord :kiss

Dejlig beretning! :

:loveshower

Årh det lyder bare som en drømmefødsel - sådan en vil jeg også gerne bestille :Stort tillykke med jeres smukke Charlie :7himel

Ville gerne give dig én hvis jeg kunne.... Håber for dig du får samme oplevelse! Og tusind tak :kram2

Tak for en dejlig fødselsberetning ) Han er da top nuser!.. jeg har ikke opfanget noget om et ubehageligt forløb??? håber det er forbi nu og at I alle har det godt?

Selv tak :kiss

Vi har det RIGTIG godt, og jeg skriver snarest mere uddybende om efterfødselsforløbet :)

Sikke en skøn beretning, tusind tak fordi du delte.. :lovehower Kæmpe stort tillykke med lille charlie han er virkelig kær!!Jeg håber så inderligt at jeg kan få lov til at føde i vand, som du :7hmmel

Selv tusind, tusind tak :kram2

Jeg håber du får din vandfødsel! :goodluck

WOW... Sådan en fødsel vil jeg ønske jeg selv får. Drømmefødsel fra start til slut. Tillykke med den smukke søn og tak fordi du delte din historie. Jeg har selv ønsket at føde i vand, og selvom forventningerne er høje, tror jeg desværre ikke jeg får sådan en drømmefødsel. Sidder lige og tænker. Du er da den perfekte føder.. 2 fødsler der er gået rimelig hurtigt, og umiddelbart lød det som om den første heller ikke var så slem. :P

Tusind tak for din besked! :kram2

Jamen det eneste ord som virkelig passer på den oplevelse er helt sikkert drømmefødsel..... Det var helt fantastisk :wub Ønsker for dig du får bare tilnærmelsesvis den samme dejlige oplevelse! :kram2

Hehe, ja det gik også ret godt med Marlon, selv om jeg desværre måtte op af vandet inden pressefasen.... Men helt sikkert heller ikke nogen dårlig fødselsoplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en skøn beretning! :D og hvis jeg ikke var så træt havde jeg også stor tudet xD (tjek time stamp for mig indlæg. Yay for nat amning og BK på mobil :D)

Din beskrivelse af vandfødsel er nok det eneste der kan få mig til at fortryde mit forløb og ønske det gik sådan som dit, men hvilken kvinde ville ikke det når du fortæller at du næsten ikke havde ondt :P

Glæder mig til at se charmeteolden i morgen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en rigtig god fødsel. Dejlig beretning du har fået skrevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, søde Christina, jeg sidder bare og vrææææææææler :boo Sikke en smuk fødsel, det er jo LIGE sådan det skal være!!! :respekt :super :loveshower

Jeg kan ikke sige mig fri for at være en smule misundelig på din smukke smukke fødsel, men jeg er også enormt glad på dine vejne! :kiss :kram2 (Så håber jeg, at jeg kan få min vandfødsel ved vores lillebrøster ;))

Tak fordi du delte, jeg tror det her er den smukkeste fødselsberetning jeg har læst - og jeg har ellers læst mange skønne :biglove

Kæmpe tillykke med fantastiske lille Charlie og den smukke historie om hans vej til verden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også som en rigtig drømmefødsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres dejlige dreng og drømmefødslen :balloons Jeg tror vist jeg skal undersøge det med at føde i vand nærmere nu hvor jeg har læst med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig læst din fødselsberetning... :balloons

Hvor er det bare fantastisk at læse om - jeg sidder her med tårer i øjnene og er glad for at læse, at andre før mig også har siddet sådan. De pokkers hormoner... :rolleyes

Jeg sidder og blir rigtig glad for at jeg har sagt til JM at jeg gerne vil føde i vand - håber bare at det kan lade sig gøre - for efter din beretning er jeg bare blevet mere opsat på det...

Sikke nogle skønne billeder du har lagt ud.... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det bare en skøn fortælling! Sidder også bare og tuder nu - hvor er det dejligt for dig at du havde sådan en fantastisk fødsel!

Jeg håber meget at jeg får mulighed for at føde i vand ved min næste fødsel, når nu det ikke kunne lade sig gøre ved min første. Og din oplevelse gør bare at jeg ønsker det endnu mere! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning! : og hvis jeg ikke var så træt havde jeg også stor tudet x(tjek time stamp for mig indlæg. Yay for nat amning og BK på mobil :) Din beskrivelse af vandfødsel er nok det eneste der kan få mig til at fortryde mit forløb og ønske det gik sådan som dit, men hvilken kvinde ville ikke det når du fortæller at du næsten ikke havde ondt :Glæder mig til at se charmeteolden i morgen! :

Haha, ja en fødsel (eller hvert fald udvidelsesfase) uden smerte kan man vist kun misunde :D

Men du fik jo lækre Lærke lamseben ud, og det var det vigtigste :biglove

Lyder som en rigtig god fødsel. Dejlig beretning du har fået skrevet.

Tak :kram2

Åh, søde Christina, jeg sidder bare og vrææææææææler :oo Sikke en smuk fødsel, det er jo LIGE sådan det skal være!!! :rspekt :suer :lovshower Jeg kan ikke sige mig fri for at være en smule misundelig på din smukke smukke fødsel, men jeg er også enormt glad på dine vejne! :kiss :kram2 (Så håber jeg, at jeg kan få min vandfødsel ved vores lillebrøster ;))Tak fordi du delte, jeg tror det her er den smukkeste fødselsberetning jeg har læst - og jeg har ellers læst mange skønne :biglove Kæmpe tillykke med fantastiske lille Charlie og den smukke historie om hans vej til verden :biglove

Hvor er du sød Mette :kiss :biglove

Altså, ærligt så kan jeg godt forstå hvis du er en smule misundelig, for når man drømmer om at føde i vand, så er det jo præcis sådan en fødsel man ønsker..... Men jeg er sikker på du nok skal få lov at prøve en vandfødsel :kram2 Jeg var selv rigtig træt af det efter Marlons fødsel, at jeg måtte op af vandet.... Og desværre må jeg aldrig føde i vand igen :boo Men denne dejlige oplevelse kan ingen tage fra mig :7himmel

Og tusind, tusind tak sødeste du..... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også som en rigtig drømmefødsel :loveshower

:loveshower

Stort tillykke med jeres dejlige dreng og drømmefødslen :balloons Jeg tror vist jeg skal undersøge det med at føde i vand nærmere nu hvor jeg har læst med her :)

Tusind tak :kram2

Altså kan klart anbefale vandfødsel.... Det er noget helt særligt synes jeg :7himmel

Så fik jeg endelig læst din fødselsberetning... :balloons Hvor er det bare fantastisk at læse om - jeg sidder her med tårer i øjnene og er glad for at læse, at andre før mig også har siddet sådan. De pokkers hormoner... :rolleyes Jeg sidder og blir rigtig glad for at jeg har sagt til JM at jeg gerne vil føde i vand - håber bare at det kan lade sig gøre - for efter din beretning er jeg bare blevet mere opsat på det... Sikke nogle skønne billeder du har lagt ud.... :loveshower

Nårh Tina, hvor er du sød :biglove

Åh, hvor ville det glæde mig, hvis du fik lov at opleve en vandfødsel.... Det håber jeg for dig :7himmel

Ihh hvor er det bare en skøn fortælling! Sidder også bare og tuder nu - hvor er det dejligt for dig at du havde sådan en fantastisk fødsel! Jeg håber meget at jeg får mulighed for at føde i vand ved min næste fødsel, når nu det ikke kunne lade sig gøre ved min første. Og din oplevelse gør bare at jeg ønsker det endnu mere! :biglove

Tusind tak..... Det er dejligt at vide jeg har fået nogle af de stærke følelser formidlet ind i min beretning, og at det rører ude bag skærmene :kram2

Håber med dig..... Det fortjener alle at prøve, hvis det er noget man ønsker :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER