mortillisa/Nanna

ugyldige æl teste fra billig-teste

6 indlæg i dette emne

Er der nogen som har prøvet at få 2 pk. Æl teste fra billige-teste som var ugyldige?

Dem jeg har modtaget har alle vist sig ikke at fungere som en Æl test skal, og så er de Hvide med teksten LH.

Nu står jeg her på dag 12, og har endnu ikke haft en test som viste om jeg har æl, det er jeg ret fustreret over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad får dig til at sige at testen er ugyldig?

Det er ikke alle piger der laver 2 streger på en æl test før de nærmer sig ægløsningen, og hvis du kun er på dag 12 i din cyklus så er det først fra nu og 1½ uge frem du kan forvente at få din ægløsning hvis du har en normal cyklus på 27-32 dage... Min egen faldte på dag 17 med en 30 dages cyklus.

Tror du ikke bare du skal se tiden lidt an, og teste hver morgen den næste uge+ og se om den ikke dukker op? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville skrive til dem, hvis du er utilfreds. De sendte for lidt gt teste til mig på et tidspunkt og fik de sidste uden problemer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og husk at du ikke skal teste for ægløsning om morgenen- men om eftermiddagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet problemer med hverken ÆL- eller graviditetstests fra dem. Som andre siger, så kan du ikke forvente at der kommer 2 streger igennem hele cyklus. Kommet der heller ikke en kontrolstreg? Hvis der gør, så virker de jo.. Nogle cykli kom der ved mig 2 streger (af forskellig tydelighed) fra dag 10 også indtil 3-4 dage efter ÆL. Andre gange kom streg nr. 2 først når ÆL var på trapperne og forsvandt så igen efter et par dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke oplevet problemer med deres strimmel teste :)

Er også interesseret i at vide hvorfor du mener de ikke fungerer?

Jeg har en cyklus på 31 dage og min ægløsning falder på dag 12.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER