Mor til de skønne

-

29 indlæg i dette emne

Åhh søde... Blev SÅ glad da jeg læste du kunne beholde jobbet :glad

MEN det skal bare ikke være sådan der :( Tænker på dig og sender tusinde af knus og kram.. og Håber inderligt du snart får et job hvor de sætter pris på dig. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kram er der maser af :kram :kram :kram :kram :kram Og selvom det ikke er drømmejobbet, så giver jeg dig helt ret i at det er bedre med et job end intet job...

Jeg sidder også i et vikariat, hvor jeg var blevet lovet en fastansættelse, som jeg ikke fik alligevel. Og med en chef der mellem linierne siger at han gerne vil se hvilke forandringer jeg kan bidrage med. Lidt svært når man kun er der 3 måneder mere, og mange af medarbejderne ikke rider samme dag som de sadler.

Tak :kram Ja lige præcis - det er bedre med et job end intet job ;) Øv det er da rigtig træls, at du ikke blev fastansat når du var blevet lovet det :box Så også een masse kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Jeg kunne ikke lige skrive så meget mere på FB. Ikke at jeg er venner med nogen kollegaer, men verden er bare nogen gange meget lille ;) Ved også godt, at det kan være tilfældet herinde, men jeg tager chancen :lol Men nej det er træls, at skulle fortsætte på "den måde" <_< Håber godt nok også, at jeg meget snart finder noget andet og fast ;)

:kiss Kan godt forstå.. for ja nogen gange er der liiidt for nysgerrige mennesker...

Jeg krydser og håber og hepper for der snart kommer noget nyt derude søde ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER