Guest

Ulykken i Hee

16 indlæg i dette emne

.. har nu kostet tre piger livet. :boo

Julie, Michelle og Barbera - sov godt :biglove

Selvom jeg ikke kender familien kan jeg bare ikke holde tårerne tilbage. Hvor er livet bare hårdt i sådanne situationer. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh hvor er det tragisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen så forfærdeligt.. boohoo.gifEnhvers mareridt og absolut ikke noget man skal opleve som forældre.. Sender dem de varmeste tanker.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ forfærdeligt, at jeg slet ikke kan holde ud at tænke på, at det er virkelighed :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, nej, nej, nej :( Det er jo ikke til at bære...

Stakkels, stakkels forældre og pårørende. Hvordan skal man nogensinde kunne komme videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så skrækkeligt, bare tanken om at miste et barn er uhyggelig men 3 børn på en gang puha... Ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre ved mig selv, man får jo aldrig et normalt liv igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det er så forfærdeligt - og når det er en ulykke på forældrenes gård må de virkelig gå rundt med en eller anden følelse af "hvis bare" og "hvorfor gjorde vi ikke" - ej det er simpelthen så tragisk!!! Men det er jo en ulykke og selvom de måske kan tænke over hvad de kunne have gjort anderledes så ændrer det bare intet!

Måske de ikke engang legede I høet, men blot var det forkerte sted det forkerte tidspunkt!!! Ej det er ikke til at bære!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige igår og snakkede med en veninde om det, og vi kom til at snakke om alle de gange vi som små har leget i høballerne på hendes forældres gård. Kan slet ikke lade være med at tænke på, at det kunne være gået så grusomt galt. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige igår og snakkede med en veninde om det, og vi kom til at snakke om alle de gange vi som små har leget i høballerne på hendes forældres gård. Kan slet ikke lade være med at tænke på, at det kunne være gået så grusomt galt. :unsure

Ja, det snakkede jeg med min mor om.. Det var bare noget af det mest fantastiske om sommeren jo.. Det er så uretfærdigt, at så uskyldig leg, kan gå så gruelig galt! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så forfærdeligt... Har ingen ord :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige igår og snakkede med en veninde om det, og vi kom til at snakke om alle de gange vi som små har leget i høballerne på hendes forældres gård. Kan slet ikke lade være med at tænke på, at det kunne være gået så grusomt galt. :unsure

Jeg har dælme også leget meget på hø lofter og bygget borge og huler i halmballer... men de var jo trods alt ikke så tunge som mini big baller på mellem 200 og 260 kg. Så jeg tror det er det der er forskellen. Men jeg tænker stadig som jer... Puh ha - det er én ud af flere tusinde (eller mere) lege der er gået galt. Børn leger i halm hver eneste dag, det er simpelthen så forfærdelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så skrækkeligt, bare tanken om at miste et barn er uhyggelig men 3 børn på en gang puha... Ved virkelig ikke hvad jeg ville gøre ved mig selv, man får jo aldrig et normalt liv igen :(

Sådan tænker jeg også. Jeg kan slet ikke forholde mig til at de har mistet TRE børn på én gang :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hørte i går at de faktisk havde leget i en ridehal eller var det hestenes lade eller sådan noget. Så ingen kan rigtig forklare hvad der er sket, de eneste der viste noget er de 3 piger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kunne læse mig frem til at det tyder på at halmballerne er væltet ned over pigerne.

Min far - som er landmand og unægteligt ved noget om snakken - fortæller at det kan kun skyldes 2 ting

- enten er de stablet forkert, og dermed er den som har stablet dem "skyld" i ulykken - også selvom pigerne har klatret i halmballerne

- ellers er de blevet stablet mens de var våde, så de er faldet sammen, og igen, den som har stablet dem er "skyld" i ulykken...

Det er simpelthen så tragisk, og uanset om det kunne være undgået eller ej, så må den som har stablet de halmballer VIRKELIG have det dårligt - og det er jo en helt menneskelig fejl!

åh nej det er da så forfærdeligt som noget kan være - det er jo "bare" en ulykke, men vedkommende må have det så skidt... øv hvor er det stygt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis. Man få jo INTET ud af at pege fingre af nogen, fordi det er bare en ulykkelig menneskelig fejl som blandet med nogle totalt uforudsigelige omstændigheder har givet et tragisk resultat. LANGT de fleste gange hvor halmballer vælter, så falder de jo bare ned, og så må landmanden stable dem igen, og det er selvfølgelig træls, men trods alt bare sådan det er. Det er jo et tilfælde af tragiske dimensioner at pigerne skulle være lige der, på lige det tidspunkt, og så alle 3 ligge under halmballerne. Hvis nu bare fx. en af dem var gået fri, så kunne hun hente hjælp. Eller hvis nu bare...

Det er SÅ ulykkeligt, og jeg er som sagt bestemt ikke fortaler for at nogen skal have skylden for denne ulykke.

Selvom det lyder utrolig ondt: Men ej, hvor jeg håber det ikke er faren der har været med til at stable de baller!!!!! Det er forfærdeligt at miste sin børn - men tænk sig hvis man skal gå resten af livet og tænke at man selv kunne have ændret udfaldet :boo Puha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi var på camping i sidste uge,i en Hee By

Kan fortælle jer at der blev gået fakkel optog fra campinpladsen af både om lørdagen og onsdag hvor de blev begravet

vi kørte tilfældigt forbi gården,uden vi vidste det var der. Der lå rigtig mange blomster,lys og bamser ude ved vejen samt oppe ved huset

hele byen er meget berørt af det der er sket

men ja synes også det er så tragisk,håber virkelig ikke det er forældrene som har stablet de halmballer. Som vi snakkede om gad,vide om de nogen sinde bliver,sig selv igen de stakkels forældre.

vil i fred i 3 små engle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER